سهیم شدن مردم در اداره شهر با “من شهردارم”/ ۱۶۰ هزار پیامک اطلاع‌رسانی به شهروندان منطقه ۱۵ ارسال شد
سهیم شدن مردم در اداره شهر با “من شهردارم”/ ۱۶۰ هزار پیامک اطلاع‌رسانی به شهروندان منطقه ۱۵ ارسال شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: با ارسال ۱۶۰ هزار پیامک اطلاع رسانی به شهروندان، برای ثبت نظرات و معرفی پروژه های جدید، حضور شهروندان در عرصه تصمیم گیری و دستیابی به نیازهای محله میسر شد. شهردار منطقه افزود: جلسه ستاد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: با ارسال ۱۶۰ هزار پیامک اطلاع رسانی به شهروندان، برای ثبت نظرات و معرفی پروژه های جدید، حضور شهروندان در عرصه تصمیم گیری و دستیابی به نیازهای محله میسر شد.

شهردار منطقه افزود: جلسه ستاد اجرایی طرح من شهردارم ۲ منطقه برگزار و ضمن بررسی آخرین فرایند چگونگی اجرای طرح؛ احکام  همکاران منطقه؛ شامل دبیر و ۱۳ عضو ستاد اجرایی این طرح به آنان ابلاغ شد.

وی با اشاره به اینکه تلاش ما بر این است که بتوانیم با استفاده از مشارکت مردم، رضایتمندی آنان را فراهم کنیم، افزود: منطقه با مجموعه اقداماتی که در دوره اول طرح من شهردارم در سال گذشته انجام داد، در حوزه جلب مشارکت مردمی، با استقبال گسترده شهروندان روبرو شد.

شهردار منطقه با اشاره به اینکه جلب اعتماد مردم در اجرای پروژه های شهری از مهمترین سرمایه های ما است، اضافه کرد: امیدوارم با بهره گیری  از تجربیات موفق و اطلاع رسانی مناسب و هدفمندی که انجام شده؛ در این دوره  نیز بتوانیم مشارکت شهروندان منطقه را بیش از پیش جلب کنیم.

وی با تاکید براینکه پیشنهاداتی که شهروندان برای بهبود کیفیت زندگی در محله های خود ارائه می دهند، سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت محله ها دارد، گفت: اگر بخواهیم پاسخگوی نیازها باشیم باید اداره شهرمان را بر پایه مشارکت آگاهانه شهروندان تعریف و برنامه ریزی کنیم.

شهردار منطقه با دعوت از شهروندان این منطقه جهت شرکت در بزرگترین نظرسنجی شهری پایتخت عنوان کرد: شهروندان می توانند در ارتباط با پروژه هایی که بر اساس نظر مردمی برای هر محله تعریف شده، رای داده  و اولویت هر یک از این پروژه های شهری را برای عملیاتی شدن از سوی شهرداری منطقه تعیین کنند.

گفتنی است؛ شهروندان می توانند از ۱۱ آذر ماه با مراجعه به آدرس https://manshahrdaram.tehran.ir  و انتخاب منطقه و نشانی مورد نظر؛ نزدیک‌ترین پروژه‌های مربوط به محل سکونت خود را در نقشه انتخاب و در  نظرسنجی ۱۰ پروژه  پیشنهادی با گزینه های موافقم، مخالفم و نظری ندارم شرکت کنند. همچنین درصورت تمایل می توانند به گزینه های بیشتر نیز رای دهند.

انتهای پیام/