کاشت ۱۰۵۰ درخت و درختچه در شهرک امام خمینی (ره)
کاشت ۱۰۵۰ درخت و درختچه در شهرک امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مسئول سیما و منظر فضای سبز شهرداری منطقه ۶ تبریز از کاشت ۱۰۵۰ درخت و درختچه در مجاورت مسجد امام رضا (ع) شهرک امام خمینی (ره) خبر داد. به گزارش شهریار، ابوالفضل ذکریا زاده با اعلام این خبر افزود: توسعه سرانه فضای سبز و ترویج سیما و منظر فضای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مسئول سیما و منظر فضای سبز شهرداری منطقه ۶ تبریز از کاشت ۱۰۵۰ درخت و درختچه در مجاورت مسجد امام رضا (ع) شهرک امام خمینی (ره) خبر داد.

به گزارش شهریار، ابوالفضل ذکریا زاده با اعلام این خبر افزود: توسعه سرانه فضای سبز و ترویج سیما و منظر فضای شهری سطح منطقه، یکی از اهداف مهم شهرداری کلانشهر تبریز است.

وی افزود: به منظور ارتقای چشم اندازهای شهری و رفاه حال شهروندان، عوامل تلاشگر فضای سبز این منطقه اقدام به کاشت نهال و بوته در شریان های اصلی و میادین کردند.

مسئول سیما و منظر فضای سبز شهرداری منطقه ۶ تبریز در ادامه سخنان خود افزود: در این راستا بعد از عملیات برداشت نخاله، تسطیح و چاله کنی،  بیش از ۲۰۰ اصله نهال کاج تهران و ۸۵۰ بوته شمشاد در مجاورت فضای سبز مسجد امام رضا (ع) در راستای ایجاد طراوت و شادابی سطح منطقه کاشت شد.

وی افزود امید است تلاش‌های همکاران مورد رضایت و توجه شهروندان قرار بگیرد و همشهریان عزیز نیز با محافظت از فضاهای سبز شهری به عنوان بخشی از اموال عمومی شهر، به زیباتر شدن شهر تاریخی و عزیزمان کمک کنند.