نصب شناسنامه هوشمند معابر منطقه۱۶مزین به نام شهدا
نصب شناسنامه هوشمند معابر منطقه۱۶مزین به نام شهدا

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: در راستای شناخت شهدا، در چهل و پنجمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی ، بارکد مربوط به ۴۵ معبر مزین به نام شهداء در ناحیه ۲ این منطقه نصب خواهد […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، محمد امین سالاری پور شهردار منطقه در این باره گفت: در راستای شناخت شهدا، در چهل و پنجمین سالگرد باشکوه انقلاب اسلامی ، بارکد مربوط به ۴۵ معبر مزین به نام شهداء در ناحیه ۲ این منطقه نصب خواهد شد.

سالاری پورضمن تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن  یاد و خاطره شهدا افزود: ایثار و شهادت ، به عنوان یک فرهنگ متعالی در زمره ی عالی ترین مفاهیم الهی و نتیجه والاترین ارزش هایی می باشند که یک انسان متعهد می تواند به آن مقام دست یابد.  

وی با یاداوری اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از دغدغه های اصلی شهرداری است، گفت:  که در این راستا در این ایام مبارک فرصت را مغتنم شمرده تا با نصب کیوآرکد شهدا بر روی تابلوی معابر ،علاوه بر  ارادت و احترام  به مقام شامخ این سرافرازان سعی در آشنایی بیشتر شهروندان و بویژه نسل جوان با شهدا داریم.

وی ادامه داد: با نصب این شناسنامه هوشمند   شهروندان با اسکن گوشی بتوانند به اطلاعات شهداء از قبیل زندگینامه، نحوه و محل شهادت آنها دسترسی پیدا کنند.

انتهای پیام/