مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، پویایی شهر را به دنبال دارد
مشارکت شهروندان در مدیریت شهری، پویایی شهر را به دنبال دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» با بیان اینکه عرضه خدمات مطلوب و جلب رضایتمندی شهروندان از تأکیدات شهردار تهران است، گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان از گذشته تا کنون مورد تأکید بوده و از این مشارکت باید به نحو مطلوبی در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۰؛ «مهدی اخ الصنایع» با بیان اینکه عرضه خدمات مطلوب و جلب رضایتمندی شهروندان از تأکیدات شهردار تهران است، گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان از گذشته تا کنون مورد تأکید بوده و از این مشارکت باید به نحو مطلوبی در راستای خدمات رسانی بهینه به شهر و شهروندان استفاده شود.

وی افزود: رویکرد مدیریت شهری به سوی مدیریت مشارکتی است چرا که وقتی شهروندان در مدیریت محله خود مشارکت داشته باشند، فضای عمومی که در اختیار دارند را متعلق به خود می‌دانند و از آن بهتر استفاده می‌کنند.

شهردار منطقه ۱۰ اظهار کرد: یکی از اقدامات در این زمینه اجرای پروژه‌های توسعه محله‌ای در نواحی سه‌گانه منطقه است، به طوری که سبب ارتقای کیفیت زندگی ساکنان و افزایش رضایت آنان از عملکرد مدیریت شهری می‌شود.

اخ الصنایع ادامه داد: در سال جاری و به درخواست شهروندان تعدادی پروژه توسعه محله‌ای در دستور کار مدیریت شهری منطقه قرار گرفت که از جمله این پروژه‌ها، افزایش سرانه فضای سبز منطقه بود که با پیگیری‌های مستمر مدیریت شهری توانستیم با تملک دو باغ سرانه فضای سبز منطقه را از ۲.۸۸ مترمربع به ازای هر نفر به ۲.۹۳ مترمربع به ازای هر نفر برسانیم.

وی افزود: پروژه دیگر توسعه محله‌ای، نهضت آسفالت معابر و خیابان‌های سطح منطقه بود که این امر نیز با جدیت دنبال شد و تاکنون ۲۷ هزار تن آسفالت ریزی معابر عملیاتی شده است.

شهردار منطقه ۱۰ بیان کرد: ورود مطالبه گرانه و مشارکت اجتماعی شهروندان به مباحث شهری، گامی مؤثر در ارتقای مدیریت شهری است.

انتهای پیام/