کارگاه‌ مهارت‌های زندگی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد
کارگاه‌ مهارت‌های زندگی در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، ‌کارگاه‌ هفتگی مهارت‌های زندگی با محوریت همدلی با فرزندان پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد. به گزارش شهریار، وحید رحمانی روانشناس و مشاور خانواده در این جلسه با بیان اینکه همدلی با کودکان یکی از مسائلی است که می تواند بر آینده کودکان و همچنین شخصیتی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

‌کارگاه‌ هفتگی مهارت‌های زندگی با محوریت همدلی با فرزندان پیش از ظهر امروز در فرهنگسرای الغدیر برگزار شد.

به گزارش شهریار، وحید رحمانی روانشناس و مشاور خانواده در این جلسه با بیان اینکه همدلی با کودکان یکی از مسائلی است که می تواند بر آینده کودکان و همچنین شخصیتی که قرار است در آن‌ها شکل بگیرد، تأثیرگذار باشد، گفت: همدلی والدین با کودکانشان، باعث می‌شود که سلامت روانی کودکان حفظ شود و همچنین یاد بگیرند که آن‌ها نیز با دیگران همدلی کنند.  

رحمانی توجه به نوع دیدگاه کودک، قضاوت نکردن، داشتن تعامل به منظور نشان دادن درک خود به کودک و درک احساسات کودک را از مهمترین شیوه‌های آموزش همدلی به کودکان عنوان کرده و افزود: وقتی کودکان در اوایل رشد خود یاد می‌گیرند که همدل باشند، بعدها تبدیل به بزرگسالانی می‌شوند که با مهربانی، احترام و درک متقابل قوی‌تری نسبت به دیگران رفتار می‌کنند و در واقع والدین، همسران، همکاران و دوستان بهتری باشند.

کارگاه مهارت‌های زندگی روزهای سه‌شنبه هرهفته در محل آمفی‌تئاتر طبقه همکف فرهنگسرای الغدیر برای عموم شهروندان علاقمند برگزار می‌شود.