افتتاح ایستگاه‌های مترو با اراده و اقدام جهادی شرکت مترو عملیاتی شد
افتتاح ایستگاه‌های مترو با اراده و اقدام جهادی شرکت مترو عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقات مثبت در حوزه حمل و نقل و انعقاد قرارداد خرید ۷۹۱ دستگاه واگن، اظهار کرد: مردم در آینده نزدیک از ظرفیت مترو که اضافه خواهد شد، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، سید جعفر تشکری هاشمی در یکصد و هشتاد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اتفاقات مثبت در حوزه حمل و نقل و انعقاد قرارداد خرید ۷۹۱ دستگاه واگن، اظهار کرد: مردم در آینده نزدیک از ظرفیت مترو که اضافه خواهد شد، استفاده خواهند کرد.

وی ادامه داد: انتظار می رود عدد قابل توجهی از اتوبوس ها وارد ناوگان شوند؛ برآورد ما ورود هزار و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس و ۳۰۰ دستگاه اتوبوس اورهال شده به ناوگان است که امیدواریم عملیاتی شود.

تشکری هاشمی با بیان اینکه چهار ایستگاه مترو امروز بهره برداری می شود، تصریح کرد: این موضوع در دوره پنجم مدیریت شهری مورد غفلت قرار گرفت و با همت شرکت مترو، افتتاح این ایستگاه ها عملیاتی شد که با جان و دل برای خط ۶ و ۷ کار کردند.

وی با تأکید بر اینکه اگر اراده و اقدام جهادی باشد، چنین اتفاقاتی خواهد افتاد، یادآور شد: ما قدردان زحمات هستیم و امیدواریم روند خدمت رسانی ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/