پیشرفت ۹۰ درصدی زمین ورزشی بلوار خلبان
پیشرفت ۹۰ درصدی زمین ورزشی بلوار خلبان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۴ تبریز از پیشرفت ۹۰ درصدی زمین ورزشی بلوار خلبان خبر داد. به گزارش شهریار، هادی مقدم‌زاده با اعلام این مطلب گفت: با توجه به‌ بافت متراکم سطح حوزه و لزوم افزایش سرانه ورزشی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از اولویت های مهم منطقه بوده است. وی اضافه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۴ تبریز از پیشرفت ۹۰ درصدی زمین ورزشی بلوار خلبان خبر داد.

به گزارش شهریار، هادی مقدم‌زاده با اعلام این مطلب گفت: با توجه به‌ بافت متراکم سطح حوزه و لزوم افزایش سرانه ورزشی، توسعه زیرساخت‌های ورزشی یکی از اولویت های مهم منطقه بوده است.

وی اضافه کرد، در این راستا پروژه زمین چمن مصنوعی در  بلوار خلبان با پیشرفت ۹۰ درصدی در مرحله نصب چمن قرار گرفته است.

او ادامه داد: این پروژه در مساحتی بالغ بر ۷۳۰۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال در جهت گسترش فضا و سرانه ورزشی منطقه احداث می شود.

شهردار منطقه ۴ به اتمام زیرسازی زمین چمن مصنوعی “قانلی گول” اشاره کرد و گفت: عملیات احداث فاز اول مجموعه فرهنگی و ورزشی “قانلی گول” با پیشرفت ۴۰ درصدی و با شتاب پیش می‌رود.

او اضافه کرد، در این فاز مجموعه ورزشی، زمین چمن مصنوعی در مساحت ۶۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۹۳ میلیارد ریال احداث می‌شود.

به گفته مقدم‌زاده شهردار منطقه ۴، این مجموعه فرهنگی ورزشی باتوجه به موقعیت مکانی از لحاظ بافت متراکم در راستای محرومیت زدایی و تقویت نشاط اجتماعی حائز اهمیت بوده که در فازهای بعدی، مجموعه فرهنگی و ورزشی قانلی گول تا مساحت ۲۸ هزار مترمربع توسعه می‌یابد.

یادآور می‌شود همزمان، تکمیل پروژه مجموعه ورزشی استخر ستارخان با پیشرفت ۵۰ درصدی در مساحت کلی ۳۲۰۰ مترمربع با اعتباری بالغ ۲۲۰ میلیارد ریال در مرحله اتمام نصب ساندویچ پانل سقف ساختمان اداری و سوله استخر با شتاب پیش می رود.