پیاده‌سازی دومین دوره طرح من شهردارم؛ هم‌افزایی متقابل شهروندان و مدیریت شهری
پیاده‌سازی دومین دوره طرح من شهردارم؛ هم‌افزایی متقابل شهروندان و مدیریت شهری

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، امیر پالگانه مشاور شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به چگونگی اجرا و مشارکت حداکثری شهروندان این منطقه در اجرای دومین دوره طرح من شهردارم اظهار کرد: تعامل هر چه بیشتر شهروندان در اجرای طرح و مشارکت حداکثری آنها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، امیر پالگانه مشاور شهردار منطقه ۲۲ با اشاره به چگونگی اجرا و مشارکت حداکثری شهروندان این منطقه در اجرای دومین دوره طرح من شهردارم اظهار کرد: تعامل هر چه بیشتر شهروندان در اجرای طرح و مشارکت حداکثری آنها در پیاده سازی فعالیت‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شهری در محلات، به نحوی واگذاری مدیریت محلات به شهروندان است که در نهایت همراهی و هم افزایی متقابل بین مردم و مدیریت شهری باعث تاثیرگذاری بیشتر تصمیمات مدیران شهری در اداره شهر خواهد شد.

مشاور شهردار منطقه ۲۲ افزود: دستیابی به توسعه پایدار شهری هدفی است که با اعتماد شهروندان و مشارکت بی واسطه آنها با مدیران شهری در اداره شهر صورت می گیرد و اجرای طرح من شهردارم در سطح محلات آغاز گام نخست در جهت حرکت به سمت و سوی یک شهر هوشمند خواهد بود.

وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت های اجتماعی و فرهنگی منطقه برای اطلاع رسانی به شهروندان و جلب مشارکت آنها در اجرای این طرح راهکارهای لازم را ارائه کرد و از مسئولان شهری در نواحی ششگانه، مدیران محلات و سفیران طرح دومین دوره من شهردارم درخواست کرد تا در اطلاع رسانی گسترده و آموزش محور به شهروندان و معرفی این طرح و ترغیب شهروندان به صورت محله محور برای مشارکت در این طرح اقدام نمایند.

آخرین وضعیت اجرای طرح من شهردارم در نواحی مختلف منطقه ۲۲

سفیران طرح “من شهردارم” در ناحیه ۲ منطقه ۲۲، به دعوت از شهروندان برای شرکت در طرح و اعلام مشکلات محله زندگی خود از جمله ایستگاه های مترو، سرای محلات و سایر اماکن فرهنگی پرداختند.

فرداد عدالت خواه سرپرست شهرداری ناحیه ۲ در این‌باره گفت: با استفاده از این طرح شهروندان می‌توانند به سادگی و بدون واسطه مشکلات محله و منطقه خود را به مدیریت شهری منتقل نمایند.

به گفته محسن زرین شهردار ناحیه ۴ منطقه ۲۲ در آغاز طرح “من شهردارم ۲” با حضور مدیران و کارشناسان چگونگی اجرای طرح در این ناحیه تبیین شد.

وی خاطرنشان کرد: در طرح من شهردارم مشکلات شهر از نگاه خود شهروندان دیده و بررسی می شود. امید است بتوانیم بیش از پیش به جمع آوری آراء مردمی دست یافته و پروژه های یاد شده به شکلی ملموس اجرایی و عملیاتی شوند.

اجرای طرح من شهردارم و میز خدمت در مراکز درمانی با حضور داود بختیاری شهردار ناحیه ۶ و سایر مدیران این ناحیه به اجرا در آمد.

انتهای پیام/