جانمایی المان‌های نوری و حجمی یلدا در معابر منطقه۲/ معابر منطقه۲ با المان‌های مناسبتی شب یلدا آراسته شد
جانمایی المان‌های نوری و حجمی یلدا در معابر منطقه۲/ معابر منطقه۲ با المان‌های مناسبتی شب یلدا آراسته شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اشاره به نصب المان‌های یلدا در معابر اصلی منطقه اظهار کرد: شب یلدا ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد، فرهنگی که گذشتگان برای ما به یادگار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، علی اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با اشاره به نصب المان‌های یلدا در معابر اصلی منطقه اظهار کرد: شب یلدا ریشه در فرهنگ ایرانیان دارد، فرهنگی که گذشتگان برای ما به یادگار گذاشته و مردم ایران هرساله با برگزاری آیین ها و مراسمی، این شب را جشن می گیرند.

وی افزود: در آستانه فرا رسیدن شب یلدا به منظور زیباسازی و نماسازی محیط شهری و حفظ و زنده نگه داشتن سنت‌ها نصب المان‌های سنتی به مانند هر سال در دستور کار قرار گرفت.

طاهری افزود: نصب المان های نوری و حجمی به شکل انار طرح اجرایی اداره زیباسازی منطقه ۲ است که در خیابان سعادت آباد و کوهستان جانمایی شد.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۲ در ادامه نقش بستن طرح های هنری برگرفته از سمبل های یلدا در بزرگراه هاشمی رفسنجانی را از دیگر اقدامات اجرایی در زیباسازی منظر شهری برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد که نصب المان‌های موضوعی و مناسبتی زمینه رضایتمندی شهروندان را فراهم آورد.

انتهای پیام/