افتخار می‌کنم یک بسیجی هستم 
افتخار می‌کنم یک بسیجی هستم 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهردار کرج در نشستی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج و سردار اسلامی مدیرکل حفظ نشر آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در محل باغ موزه برگزار شد اظهار کرد: بسیار خرسندم اولین دستوری که به عنوان خادم مردم در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، شهردار کرج در نشستی که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر کرج و سردار اسلامی مدیرکل حفظ نشر آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در محل باغ موزه برگزار شد اظهار کرد: بسیار خرسندم اولین دستوری که به عنوان خادم مردم در شروع کارم در مدیریت شهری دادم مربوط به باغ موزه دفاع مقدس بود و به این موضوع به عنوان یک بسیجی افتخار می‌کنم.
 

مهرداد کیانی گفت: شهرداری کرج و اعضای محترم شورا در کنار پروژه باغ موزه دفاع مقدس هستند و کمک می‌کنیم این پروژه ماندگار و بزرگ به طور کامل به بهره‌برداری برسد.  

وی خاطرنشان کرد: در کنار ساخت ابنیه باید از هم اکنون به دنبال تولید محتوای درخورِ دفاع مقدس برای جذب نوجوانان و جوانان باشیم.  

شهردار کرج یادآور شد: در استان البرز نیروهای زیادی داریم که با همه وجود خود دوران دفاع مقدس را لمس کرده‌اند که می‌توانند در تولید محتوا، باغ موزه دفاع مقدس را یاری کنند.  

کیانی افزود: نگاه همه ما درس گرفتن از دلاوری‌ها و رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس است.  

این مسئول ادامه داد: زنده نگاه داشتن یاد و نام شهدا وظیفه جمعی است و باید به صورت عملی در این خصوص کاری انجام دهیم و به رسالت‌مان عمل کنیم.