حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن معنادار بود / لزوم توجه مسئولان ملی به مطالبات اصفهانی‌ها
حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن معنادار بود / لزوم توجه مسئولان ملی به مطالبات اصفهانی‌ها

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز گذشته _شنبه بیست‌ودوم بهمن_ راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر اصفهان همچون سایر شهرهای کشور برگزار شد. وی با بیان اینکه پس از سه سال که به دلیل شرایط کرونایی، راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نشده بود، یکی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد نورصالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: روز گذشته _شنبه بیست‌ودوم بهمن_ راهپیمایی چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در شهر اصفهان همچون سایر شهرهای کشور برگزار شد.

وی با بیان اینکه پس از سه سال که به دلیل شرایط کرونایی، راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار نشده بود، یکی از پرشکوه‌ترین و پرهیجان‌ترین راهپیمایی‌های این روز در اصفهان برگزار شد، افزود: در اصفهان شاهد بودیم که از کیلومترها قبل از میدان امام خمینی (ره) تراکم جمعیت به حدی بود که تردد افراد سخت شده بود و این میدان مملو از جمعیت بود.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه جمعیت جوان و تمام کسانی که شور انقلاب اسلامی را در سر داشتند در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند، خاطرنشان کرد: به نوبه خود از حضور پرشور، معنادار و به‌یادماندنی مردم اصفهان در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی می‌کنم.

وی اضافه کرد: دشمن فکر می‌کرد با توطئه و آشوب‌های اخیر می‌تواند مردم را دلسرد کند، اما شهروندان خلاف نقشه دشمن عمل کردند و نشان دادند که حتی بیش از گذشته طرفدار انقلاب اسلامی هستند و با تمام وجود خود از ارزش‌ها و مبانی انقلاب دفاع می‌کنند.

نورصالحی ادامه داد: مشکلات، هیچ تأثیری بر دفاع مردم از مبانی انقلاب نداشته است، لذا مسئولان ملی نیز باید به مطالبات بحق مردم اصفهان توجه کنند.

وی افزود: پیام مردم اصفهان برای جریان مستمر زاینده‌رود و موضوع آلودگی هوا باید بیشتر مورد توجه مسئولان در سطح ملی قرار گیرد.