پارک و شهربازی پردیس رسالت احیا و بازسازی می‌شود
پارک و شهربازی پردیس رسالت احیا و بازسازی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: شهربازی پارک پردیس رسالت یکی از شهربازی‌های پرطرفدار منطقه ۷ بوده که شهرداری این منطقه، جهت احیای دوباره این پارک اقدامات حقوقی را پیگیری کرده است. به شهریار، اصغر آدی‌بیگ با بیان اینکه پارک پردیس یکی از پارک‌های زیبا با زیرساخت‌های مناسب برای شهروندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز گفت: شهربازی پارک پردیس رسالت یکی از شهربازی‌های پرطرفدار منطقه ۷ بوده که شهرداری این منطقه، جهت احیای دوباره این پارک اقدامات حقوقی را پیگیری کرده است.

به شهریار، اصغر آدی‌بیگ با بیان اینکه پارک پردیس یکی از پارک‌های زیبا با زیرساخت‌های مناسب برای شهروندان است، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سالیان گذشته هزینه تجهیزات و نحوه خرید توسط بخش خصوصی انجام گرفته است عملا از قدرت تصمیم گیری شهرداری منطقه در خصوص ورود و احیای دوباره پارک کاسته شده است.

وی توضیح داد: اقدامات قانونی برای این پارک صورت گرفته است چرا که قبل از هرگونه عملیات عمرانی باید تجهیزات داخل پارک تعیین تکلیف شود که در مراحل اداری و قانونی است.

شهردار منطقه ۷ متذکر شد: احیای دوباره پارک یکی از برنامه‌های شهرداری است که برای این منظور اقدامات قانونی از نو شروع شده است و از منظر حقوقی پیگیر هستیم تا با حکم قانونی مداخلات لازم صورت گیرد.

وی ادامه داد: ذات وظیفه ما خدمت به مردم و ایجاد رفاه، آسایش و فراهم آوردن بسترهای اوقات فراغت مردمی است از این‌رو تمام توان خود را برای این منظور خواهیم گذاشت و در اسرع وقت این پارک همانند سال‌های گذشته رونق گرفته و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.

شهربازی‌ها از جذاب‌ترین نقاط هر شهر نه تنها برای کودکان و نوجوانان، بلکه برای بزرگسالان نیز است و به همین دلیل می‌توان گفت که این مکان‌ها جزو محبوب‌ترین جاذبه‌های هر شهر هم به شمار می رود و روزانه افراد بسیاری را جذب می‌کند؛ به عبارت ساده‌تر نه تنها شهربازی محلی فرهنگی تفریح سالم خانواده‌ها به شمار می‌رود بلکه یکی از ملزومات جذب گردشگر، نیز است. پارک تفریحی پردیس در خیابان رسالت تبریز و در یک فضای سرسبز و جنگلی احداث شده است که بعد از احداث توسط شهرداری منطقه ۷ تبریز به حالت مزایده و مشارکت در اختیار بخش خصوصی قرار گرفته بود که مشکلات ایجاد شده موجب قطع همکاری دو طرف شده است.