پارک محیط‌بان کرج باغ وحش نمی‌شود
پارک محیط‌بان کرج باغ وحش نمی‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج درخصوص مطالب منتشر شده پیرامون تبدیل پارک محیط‌بان کرج به باغ وحش، مواردی را جهت اطلاع دلسوزان محیط زیست و اصحاب رسانه منتشر کرد. ۱- در خصوص شرایط پارک محیط‌بان به استحضار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج درخصوص مطالب منتشر شده پیرامون تبدیل پارک محیط‌بان کرج به باغ وحش، مواردی را جهت اطلاع دلسوزان محیط زیست و اصحاب رسانه منتشر کرد.

۱- در خصوص شرایط پارک محیط‌بان به استحضار می‌رساند مناقصه عمومی «به کارگیری پیمانکار مدیریت و حفظ و نگهداری و تأمین حیوانات پارک محیط‌بان و چمران» برگزار شد که هیچ برنده‌ای نداشت پس از آن و در مزایده عمومی، با عنوان «اجاره عرصه و عیان پارک محیط‌بان و باغ پرندگان در باغ گل‌های شهید چمران جهت نگهداری حیوانات» همچون گذشته از طریق سامانه ستاد (تدارکات الکترونیکی دولت) با قابلیت دسترسی در کل کشور، مطابق آیین‌نامه معاملاتی شهرداری‌ها برگزار و با وجود خرید اسناد توسط دو متقاضی، یک نفر در مزایده شرکت و برنده شد.

٢- در قرارداد مذکور، اخذ مجوزهای لازم از دستگاه‌های مربوطه، صراحتاً قید شده و قطعاً یکی از این دستگاه‌ها، محیط زیست استان البرز می‌باشد و مستاُجر مکلف است پس از تحویل عرصه و عیان، نسبت به اخذ مجوزهای فوق اقدام نماید.

٣- در موضوع قرارداد پارک محیط‌بان، به هیچ عنوان «نگهداری حیوان در قفس» یا «ساخت باغ وحش»، مطرح نبوده و یکی از بندهای قرارداد به «تأمین خودروی ویژه جهت بازدید عموم شهروندان» اشاره دارد که باید متناسب با شرایط توپوگرافی و محیطی پارک محیط‌بان باشد که در عمل همچون گذشته شرایط سافاری را خواهد داشت.

پارک محیط‌بان کرج باغ وحش نمی‌شود

پارک محیط‌بان کرج باغ وحش نمی‌شود

پارک محیط‌بان کرج باغ وحش نمی‌شود

پارک محیط‌بان کرج باغ وحش نمی‌شود

منتشر شده در تاریخ ۹ بهمن ماه ۱۴۰۲