برگزاری نشست تخصصی دوره مهارت‌افزایی فعالان سلامت پهنه غرب تهران
برگزاری نشست تخصصی دوره مهارت‌افزایی فعالان سلامت پهنه غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲ حامد خداوردی اظهار کرد: توانمند سازی نیروی انسانی مستقر در محله به خصوص مسئولان خانه های سلامت گام موثری برای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و افزایش اثربخشی اقدامات مدیریت شهری در سطح محلات منطقه۲۲ است. وی اضافه کرد: در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲ حامد خداوردی اظهار کرد: توانمند سازی نیروی انسانی مستقر در محله به خصوص مسئولان خانه های سلامت گام موثری برای حفظ و ارتقای سلامت شهروندان و افزایش اثربخشی اقدامات مدیریت شهری در سطح محلات منطقه۲۲ است.

وی اضافه کرد: در این طرح؛ چهار کارگاه آموزشی و دو نشست تخصصی در قالب پهنه های کاری پیش بینی شده است تا مدیران و کارشناسان سلامت و مسئولان خانه های سلامت، در هر ناحیه و منطقه نحوه شناسایی معضلات مرتبط با حوزه سلامت را آموزش ببینند.

به گفته خداوردی این کارگاه آموزشی با حضور مدیران، کارشناسان و مسئولین خانه های سلامت پهنه غرب تهران در مجموعه فرهنگی، هنری امام علی(ع) منطقه۲۲ برگزار شد.

معاون شهردار منطقه اضافه کرد: این دوره آموزشی با هدف توانمند سازی و ایجاد مهارت برای شناسایی عوامل موثر بر سلامت در محله ها با مشارکت شهروندان در راستای تحقق شعار محله حامی سلامت در منطقه۲۲ برگزار شد.

انتهای پیام/