وزش بادهای شدید در تبریز/ نیروهای خدمات شهری آماده باش هستند
وزش بادهای شدید در تبریز/ نیروهای خدمات شهری آماده باش هستند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اعلام آماده باش نیروهای خدمات شهری بر ضرورت احتیاط شهروندان همزمان با وزش تندباد در سطح شهر تاکید کرد. به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با  اشاره به پیش بینی های هواشناسی در خصوص ورزش تندباد و بارش نزولات آسمانی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز با اعلام آماده باش نیروهای خدمات شهری بر ضرورت احتیاط شهروندان همزمان با وزش تندباد در سطح شهر تاکید کرد.

به گزارش شهریار، پرویز عباس نژاد با  اشاره به پیش بینی های هواشناسی در خصوص ورزش تندباد و بارش نزولات آسمانی از ظهر امروز از آماده باش نیروهای خدمات شهری و استقرار آنها در نقاط حساس شهر خبر داد.

معاون شهردار تبریز با اشاره به وزش تندباد و احتمال بروز حوادث در ساعات بعد از ظهر گفت: احتمال بروز رخداد بادهای شدید و تندبادهای لحظه ای و آسیب دیدن سازه های سبک و شکستگی درختان در سطح شهر بالاست و به همین منظور احتیاط شهروندان ضروری است.

وی افزود: از صبح امروز نیروهای خدمات شهری برای مقابله با حوادث احتمالی ناشی از بارش نزولات آسمانی و گرفتگی آبروهای سطح شهر با استقرار در نقاط حساس در آمادگی کامل به سر می برند.

عباس نژاد به شهروندان توصیه کرد: از تمامی شهروندان عزیز خواهشمندیم از پارک کردن اتومبیل های خود را در مکان های ناایمن از قبیل کنار کافوهای تلفن، تیرهای برق و درختان ضعیف یا خشکیده، داربست ها، و تاسیسات انتقال نیرو خودداری کنند.

معاون محیط زیست و خدمات شهری شهردار تبریز در پایان اظهار داشت: دوری از ساختمان‌های نیمه کاره و در حال ساخت، درختان خشکیده و پوسیده، دوری از اشیاء قابل پرتاب و سُست نظیر آنتن، جداول و آجرهایی که برای محکم کردن نصبیات پشت بام‌ها استفاده می‌شود و دوری از دکل‌ها، آنتن‌های فرستنده‌ها، قطعا باعث کاهش احتمال بروز حوادث خواهد شد.