ساحل‌سازی آبشار کوهرنگ در دستور کار است
ساحل‌سازی آبشار کوهرنگ در دستور کار است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رحم‌خدا غیبی‌حاجی‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مکاتبات با شهرداری برای خرید زمین از بخش خصوصی جهت احداث پارک انجام شده است، اظهار کرد: بخش خصوصی اعتباراتی را در این زمین هزینه کرده و صورت وضعیت ارائه داده است. وی با بیان اینکه از طریق بخش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رحم‌خدا غیبی‌حاجی‌ور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه مکاتبات با شهرداری برای خرید زمین از بخش خصوصی جهت احداث پارک انجام شده است، اظهار کرد: بخش خصوصی اعتباراتی را در این زمین هزینه کرده و صورت وضعیت ارائه داده است.

وی با بیان اینکه از طریق بخش خصوصی قول مساعدت به میزان ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار داده شده است تا تجهیزات اولیه پارک برای کودکان تهیه شود، افزود: زمین دیگری با مساحت ۱۲ هزار مترمربع که در تملک آب منطقه‌ای قرار دارد، برای احداث پارک در شهر مدنظر است که مکاتبات لازم برای تملک توسط شهرداری انجام شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر چلگرد تصریح کرد: برای ساحل‌سازی آبشار کوهرنگ طرحی در سال‌های گذشته آماده شده است که برای دریافت تسهیلات نیازمند همکاری سازمان همیاری شهرداری‌های کشور هستیم تا یک پارک شهری مناسب نیز در این مکان احداث شود.

رئیس شورای اسلامی شهر چلگرد با بیان اینکه انجام اقدامات لازم نیازمند منابع مالی است و در صورت مشارکت بخش خصوصی نیز می‌توان به انجام اقدامات عمرانی سرعت بخشید، گفت: در چلگرد بیشتر زمین‌ها مستثنیات است و شهرداری توان مالی برای خرید آن را ندارد؛ اراضی ملی هم فرم طبیعی خود را دارد که مناسب پارک نیست.

وی با اشاره به اینکه تعدادی پارک محله‌ای در شهر پیش‌بینی شده است که اگر ماده ۱۰۱ (تفکیک اراضی) انجام شود، مطابق طرح تفصیلی نسبت به این مهم اقدام خواهد شد، گفت: انتقاد مردم برای نبود پارک به‌جا است زیرا در بعضی نقاط روستایی پارک وجود دارد اما چلگرد بی‌بهره از این امکانات است لذا امیدواریم با همکاری سایر متولیان بتوانیم گام‌های خوبی برای ایجاد امکانات در شهر برداریم.