تکمیل مخزن ۵۰۰ مترمکعبی پارک گل محمدی تا پایان ۱۴۰۲
تکمیل مخزن ۵۰۰ مترمکعبی پارک گل محمدی تا پایان ۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای عملیات خاکبرداری مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ آب پارک گل محمدی، اظهار کرد: این پروژه با مبلغ پیمان اولیه ۶۵ میلیارد ریالی از بیستم مهرماه آغاز شده است. وی افزود: سال گذشته مخزن مدفون ۲۵۰۰ مترمکعبی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اجرای عملیات خاکبرداری مخزن ۵۰۰ متر مکعبی و ایستگاه پمپاژ آب پارک گل محمدی، اظهار کرد: این پروژه با مبلغ پیمان اولیه ۶۵ میلیارد ریالی از بیستم مهرماه آغاز شده است.

وی افزود: سال گذشته مخزن مدفون ۲۵۰۰ مترمکعبی چشمه کساره تکمیل و به بهره‌برداری رسید که در سال جاری نیز سه مخزن مدفون هرکدام با گنجایش ۵۰۰ مترمکعب پیش‌بینی و عملیات اجرایی هر سه از اواخر مهرماه آغاز شده است که تا پایان سال جاری تکمیل می‌شود.

مدیر منطقه هشت شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: عملیات خاکبرداری مخزن پارک‌گل محمدی تکمیل شده است و دو مخزن دیگر شامل مخزن بهشت واقع در خیابان جابر پارک بهشت و دیگری مخزن ماه فرخی واقع در ضلع شمال شرقی میدان ماه فرخی است.

تکمیل مخزن ۵۰۰ مترمکعبی پارک گل محمدی تا پایان ۱۴۰۲

وی اضافه کرد: این مخازن از طریق خطوط کلکتور یا همان خطوط انتقال آب به یکدیگر متصل و یک زنجیره تأمین آب برای آبیاری عرصه‌های فضای سبز منطقه را تشکیل می‌دهد که با تکمیل این زنجیره، معضل بی آبی منطقه به‌طور کلی مرتفع و توسعه فضای سبز و افزایش سرانه آن ممکن خواهد شد.

باقری با بیان اینکه احداث پارک‌های محلی جدید، نشاط شهری و پاکیزگی و طراوت هوای نصف‌جهان را در پی خواهد داشت، ادامه داد: مناقصه احداث خطوط کلکتور برگزار و پیمانکاران مربوطه انتخاب شده است که پس از طی مراحل قانونی عقد قرارداد، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود عملیات احداث مخزن ۵۰۰ مترمکعبی پارک گل محمدی تا پایان سال جاری انجام شود، افزود: سه هزار مترمکعب خاکبرداری، شش متر عمق مخزن و ۱۰ متر عمق خاکبرداری ایستگاه پمپاژ آن است.