همکاری شهرداری برای احیای مسجدی در جنوب شهر/ از معاونت شهرسازی تقدیر می کنم
همکاری شهرداری برای احیای مسجدی در جنوب شهر/ از معاونت شهرسازی تقدیر می کنم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر در رابطه با جنایت غزه در تمام تاریخ، ساعات و دقایق سخن گفته شود، کافی نیست، اظهار کرد: قرار آنها بر این است که نگاه جامعه جهانی را تغییر دهند. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی در دویست و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اگر در رابطه با جنایت غزه در تمام تاریخ، ساعات و دقایق سخن گفته شود، کافی نیست، اظهار کرد: قرار آنها بر این است که نگاه جامعه جهانی را تغییر دهند. امروز می بینیم داعش در ایران مردمی را که برای باورها و اعتقادات خود کیلومترها پیاده رفته اند، به شهادت رسانده است. این پستی است که می گویند افرادی برای یک شربت به کرمان رفته اند.

وی با اشاره به تذکر خود در دو ماه پیش درخصوص حذف یک مسجد در بزرگراه شهید نواب صفوی تهران هم یادآور شد: امنای این مسجد در ۳۲ سال اخیر هرباری که ما از محل بازدید کردیم، گفتند که مردم پول دادند اما کسی مسئولیت آن را قبول نمی کند.

کاشانی با بیان اینکه با همکاری شهرداری تهران زمینی اختصاص داده شده است، یادآور شد: مبلغی نیز برای ساخت این مسجد پیش بینی شد که از همه دست اندرکاران از جمله هدایت و غفوری از معاونت معماری و شهرسازی و نیز هیات امنای مسجد برای برپاشدن آن تقدیر می کنم.

انتهای پیام/