عملیات لوله‌گذاری خیابان سهیل مرکزی در منطقه ۱۹ به پیشرفت ۸۵ درصدی رسید
عملیات لوله‌گذاری خیابان سهیل مرکزی در منطقه ۱۹ به پیشرفت ۸۵ درصدی رسید

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه گفت: عملیات لوله گذاری پلی اتیلن ۱۰۰۰ به طول ۹۲۰ متر در خیابان سهیل مرکزی اجرا شده و مابقی نیز در حال انجام است. وی در خصوص تکمیل مراحل لوله گذاری به حفاری ۲۸ منهول […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی شهردار این منطقه گفت: عملیات لوله گذاری پلی اتیلن ۱۰۰۰ به طول ۹۲۰ متر در خیابان سهیل مرکزی اجرا شده و مابقی نیز در حال انجام است.

وی در خصوص تکمیل مراحل لوله گذاری به حفاری ۲۸ منهول اشاره کرد و افزود: عملیات احداث ۲۴ منهول در خیابان سهیل مرکزی به پایان رسیده و ۴ منهول نیز در خیابان عیسی بیگلو در حال انجام است.

شهردار منطقه یاد آور شد: معابر سهیل مرکزی و جنوبی سال‌ها به صورت خاکی رها شده بودند و از آنجایی که بهسازی این خیابان از مطالبات ضروری شهروندان منطقه بود با اجرای عملیات آسفالت باعث سهولت در تردد خودروها، روان‌سازی و افزایش ضریب ایمنی این معبر مواصلاتی و پرتردد شده است.

وی در خصوص سایر اقدامات معاونت فنی و عمرانی در جمع آوری و هدایت روان آبهای سطحی به عملیات حفاری و ۲۰۰ متر طول لوله گذاری پلی اتیلن ۸۰۰ در خیابان شهید عیسی بیگلو و تعبیه ۴ منهول در این محور که ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد اشاره کرد.

انتهای پیام /