افزایش سرانه‌های خدماتی محلات منطقه ۱۵/ در محله مینابی میدان میوه و تره‌بار احداث می‌شود
افزایش سرانه‌های خدماتی محلات منطقه ۱۵/ در محله مینابی میدان میوه و تره‌بار احداث می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی اظهار کرد: زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع در محله مینابی برای احداث میدان میوه و تره بار تحویل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شده است.  معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، هادی صدیقی اظهار کرد: زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع در محله مینابی برای احداث میدان میوه و تره بار تحویل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران شده است. 

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۱۵ افزود: با هماهنگی‌های صورت گرفته؛ زمین این بازار از سوی شهرداری منطقه فراهم و عملیات ساخت میدان تره بار توسط سازمان اجرایی و تحویل شهروندان محله می شود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه های عرضه سوخت کوچک مقیاس برای شهروندان محلات ادامه داد: در راستای خدمت رسانی به شهروندان، زمینی در خیابان بوعلی در محله مشیریه، به منظور راه اندازی جایگاه سوخت کوچک مقیاس پیش بینی شده و با مشارکت شرکت ساماندهی شهر تهران و شرکت ملی پالایش در حال ساخت است که ظرف سال جاری به  بهره برداری خواهد رسید.  

صدیقی با اشاره به فعالیت صنوف خدمات خودرویی به عنوان یکی از معضلات این منطقه ، اضافه کرد: راه اندازی دو مرکز خدمات خودرویی با مشارکت بخش خصوصی، ظرف یکسال آینده از برنامه های ما برای حل این مشکل است که در این راستا مرکز خدمات خودرویی شهید باهنر در مراحل نهایی عقد قرارداد مشارکتی است و کلنگ احداث آن امسال بر زمین خواهد خورد.

وی در پایان با تاکید بر افزایش کیفیت زندگی شهروندان در محلات ۱۹ گانه منطقه افزود: امیدوارم بتوانیم خدمات بیشتر و بهتری به شهروندان شریف منطقه ۱۵ ارائه کنیم.

انتهای پیام /