تداوم عملیات اجرائی پارک سلامت با احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی
تداوم عملیات اجرائی پارک سلامت با احداث دیوار سنگی ضلع جنوبی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: در تداوم اجرای پروژه عمرانی پارک سلامت، عملیات احداث دیوار سنگی در ضلع جنوبی این پارک اجرا شد. به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: در تداوم عملیات احداث پارک سلامت ولیعصرجنوبی که توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۲ تبریز گفت: در تداوم اجرای پروژه عمرانی پارک سلامت، عملیات احداث دیوار سنگی در ضلع جنوبی این پارک اجرا شد.

به گزارش شهریار، موسی علی‌پور زنوزی با اعلام این خبر گفت: در تداوم عملیات احداث پارک سلامت ولیعصرجنوبی که توسط معاونت فنی و عمرانی منطقه ۲ در انتهای بلوار استادمعین درحال اجراست، اجرای پی دیوار سنگی ضلع جنوبی پارک به انجام رسیده و دیوارچینی آن به اجرا درآمده است.

شهردار منطقه ۲ اعتبار اولیه پارک سلامت را ۴۵ میلیارد ریال و در حدود یک هکتار مساحت اعلام کرد و افزود: اجرای سقف سرویس بهداشتی این پارک که در مساحت ۵۰ مترمربع احداث می شود نیز به اتمام رسیده است.

علی‌پور همچنین از اتمام بتن ریزی کف پیاده روهای پارک سلامت هم خبر داد و تصریح کرد: امکانات این پارک شامل زمین ورزشی و زمین بازی کودکان، نگهبانی و نمازخانه، راه دسترسی و بهسازی فضای سبز، ایجاد سیستم آبیاری و… خواهد بود که برای احداث پارک سلامت مدنظر قرار گرفته است.