نقش بسزای رسانه‌ها در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی
نقش بسزای رسانه‌ها در ترویج و توسعه فرهنگ قرآنی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ جلسه شورای قرآن و عترت منطقه۲۲ با حضور مهدی سیفی دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲، حجت الاسلام احمدعلی قانع امام جمعه بخش کن، سرهنگ فردی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عماریاسر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ جلسه شورای قرآن و عترت منطقه۲۲ با حضور مهدی سیفی دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران، مسعود نصرتی شهردار منطقه۲۲، حجت الاسلام احمدعلی قانع امام جمعه بخش کن، سرهنگ فردی نژاد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عماریاسر و جمعی از مدیران و فعالان قرآنی منطقه ۲۲ برگزار شد.

 مسعود نصرتی در این جلسه به ظرفیت نخبگان قرآنی در این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: با استفاده از توانمندی و تخصص افراد تاثیرگذار در حوزه های قرآنی و ظرفیت های موجود مردمی گام های بلندی را می توان در این راستا برداشت.

در ادامه مهدی سیفی دبیر شورای عالی قرآن و عترت شهرداری تهران نیز گفت: ترویج قرآن را در چهار محور مدرسه، منزل، مسجد و محله دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: در نظر داریم ویژه برنامه های قرآنی را در سراهای محلات به اجرا در آوریم.

در ادامه این نشست فعالان قرآنی منطقه ۲۲ نظرات شان را در خصوص ترویج قرآن بیان کردند و قرار شد  جلسه شورای قرآن و عترت منطقه۲۲ به شکل ویژه دنبال شود.

انتهای پیام/