نصب ۹۰ پایه چراغ روشنایی در بلوار شهید جوزانی
نصب ۹۰ پایه چراغ روشنایی در بلوار شهید جوزانی

نصب ۹۰ پایه چراغ روشنایی در بلوار شهید جوزانی به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ علیرضا علی بخشی گفت: اقدامات ویژه‌ای از سوی دو اداره زیباسازی و فضای سبز شهرداری منطقه با هدف کسب رضایت شهروندی در بلوار شهید جوزانی غربی صورت گرفته است. وی افزود: […]

نصب ۹۰ پایه چراغ روشنایی در بلوار شهید جوزانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ علیرضا علی بخشی گفت: اقدامات ویژه‌ای از سوی دو اداره زیباسازی و فضای سبز شهرداری منطقه با هدف کسب رضایت شهروندی در بلوار شهید جوزانی غربی صورت گرفته است.

وی افزود: تعداد ۹۰ پایه چراغ جهت روشنایی بلوار شهید جوزانی نصب شده و هر پایه دارای ابعادی دو وجهی است که هر وجه آن یک عدد پرچم ایران ۹۰ در ۴۰ سانتی متر و در مجموع ۱۸۰ پرچم در این بلوار نصب شده است. این عملیات در یک بازه زمانی کوتاه صورت گرفته است و این درحالی است که عملیات شبکه انتقال برق نیز به اجرا در آمده است.

علی بخشی ادامه داد: محور میانی این بلوار نیز نیازمند فضای سبز بود که در یک بازه زمانی کوتاه با انواع گیاهان مختلف از سوی کارشناسان این اداره مورد اجرا قرار گرفته است.