نشست فصلی مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل منطقه ۲۲ برگزار شد
نشست فصلی مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل منطقه ۲۲ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، نشست فصلی مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل منطقه ۲۲ با حضور مدیران شهری و نمایندگانی از سازمان‌های خدمات‌رسان منطقه برگزار شد. در این نشست فصلی مسعود نصرتی شهردار منطقه در سخنانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، نشست فصلی مدیریت بحران و کمیته پدافند غیرعامل منطقه ۲۲ با حضور مدیران شهری و نمایندگانی از سازمان‌های خدمات‌رسان منطقه برگزار شد.

در این نشست فصلی مسعود نصرتی شهردار منطقه در سخنانی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر یک از مناطق ۲۲گانه شهر تهران با ویژگی‌ ها و شاخصه‌های مختص خود شناخته می شوند؛ منطقه ۲۲ نیز به واسطه بلندمرتبه‌ سازی ساخت و وجود ساختمان‌های مسکونی و تجاری بلندمرتبه شناخته می شود.

وی افزود: در مقابل وجود حجم زیاد این ساختمان‌های بلندمرتبه، بحث امداد و نجات، مباحث مرتبط با آتش‌نشانی، حریق و سایر مسایل ایمنی مربوط به آنها اهمیت پیدا می کند. اینکه با وجود امکانات موجود و ظرفیت‌های فعلی تا چه اندازه توانسته ایم نسبت به آمادسازی شرایط و مقابله با بحران، آمادگی کسب نماییم نیز بسیار مهم و ضروری است.

وی اظهار کرد: باید تلاش کنیم تا با سیاستگذاری درست و تدابیر لازم مخاطرات را کاهش و زنجیره‌های دفاعی را مستحکم‌تر و به دنبال آن تاب آوری شهری را افزایش دهیم که بخشی از این موضوع به همگرایی با سازمان‌های خدمات‌رسان برمی‌گردد تا بحران بوجود آمده به بهترین شکل ممکن مدیریت شود.

نصرتی اظهار کرد: همگرایی بین بخشی تنها در سایه مدیریت واحد شهری محقق می شود تا بتوان با پیاده سازی صحیح و اصولی مدیریت یکپارچه و توانمند در مسائل مرتبط با شهر در جهت بهبود مسائل و رفع مشکلات شهری قدم های موثرتری برداشت.

انتهای پیام/