توزیع بیش از یک هزارو ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز
توزیع بیش از یک هزارو ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز از توزیع بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: با هدف ساماندهی محلات و با محوریت توزیع عادلانه خدمات شهری، بیش از  ۱ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز از توزیع بیش از ۱ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی بیگ اظهار کرد: با هدف ساماندهی محلات و با محوریت توزیع عادلانه خدمات شهری، بیش از  ۱ هزار و ۳۰۰ تن آسفالت در محلات جنوب غرب تبریز طی یک هفته گذشته توزیع شد.

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته گفت: عملیات آسفالت ریزی به صورت کلی و لکه گیری توسط معاونت های عمران و خدمات شهری انجام شده است که برای آسفالت ریزی های اساسی و کلی نسبت به زیرسازی و تسطیح و رگلاژ آنها نیز اقدام شده است.

آدی بیگ با اشاره به مسیرهای آسفالت ریزی شده طی مدت مذکور تصریح کرد: شهرک رازی کوی شهریور، رسالت کوی سوسنگرد کوچه گلشن، فرعی دوم مدنی، محله خلجان کوی بعثت، جلالیه روبروی لقمان حکیم بن بست نسیم، رسالت اقبال اذرمسیر اصلی، جلالیه تیمسار فلاحی کوچه بنی هاشم، کنار جداول پشت میدان تره بار، جاده صنعت طی هفته گذشته به صورت کلی و یا لکه گیری آسفالت ریزی شده اند.

شهردار منطقه همچنین یادآور شد: این عملیات توسط معاونت های فنی و عمرانی و خدمات شهری به صورت آسفالت ریزی اساسی و لکه گیری صورت می گیرد و در ادامه تمامی محلات و مسیرهای منتهی نیز آسفالت ریزی خواهند شد.