نشست هماهنگی ستاد برف‌روبی در منطقه ۶ برگزار شد
نشست هماهنگی ستاد برف‌روبی در منطقه ۶ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛سید مرتضی روحانی با اشاره به نعمت ارزنده نزولات آسمانی و زیبایی بارش برف اظهار داشت: بارش برف یکی از نعمتهای خدادادی است و ماباید در کنار مدیریتِ پاکسازی معابر شهر، شهروندان را از دیدن این نعمت ارزنده محروم نکنیم. وی افزود: هدف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛سید مرتضی روحانی با اشاره به نعمت ارزنده نزولات آسمانی و زیبایی بارش برف اظهار داشت: بارش برف یکی از نعمتهای خدادادی است و ماباید در کنار مدیریتِ پاکسازی معابر شهر، شهروندان را از دیدن این نعمت ارزنده محروم نکنیم.

وی افزود: هدف از این نشست، هماهنگی و مروری بر شرح وظایف تمامی حوزه های اجرایی شهرداری می باشد که همه ساله با آغاز فصل سرما و نزول بارش های آسمانی، لزوم حفظ آمادگی کامل و تجهیز امکانات به منظور مواجهه با فصل زمستان و سرمای هوا و ارائه خدمات شایسته به شهروندان است.

شهردار منطقه۶ ادامه داد: با توجه به وجود۶ سایت برف روبی در منطقه که شامل ۵ سایت ناحیه ای و یک سایت مرکزی است ، منطقه آمادگی دارد تا با بهترین کیفیت به استقبال بارش های زمستانی برود.

روحانی، در خصوص مدیریت بارش های فصلی از استقرار ۱۸۰ مخزن زرد رنگ شن و نمک در بزرگراهها و معابر سطح محدوده منطقه و رمپ و لوپ ها خبر داد و عنوان کرد: امسال در سطح محدوده منطقه نسبت به استقرار ۱۷ عدد اسپیس دپوی شن و نمک بزرگراهی اقدام می شود.

شهردار منطقه۶، همچنین از وجود ۷۰۰ تن نمک ، ۴۰۰ تن شن و ۱۲۰۰ تن شن و نمک مخلوط در سایتهای منطقه خبر داد و افزود: به منظور تکمیل سایت و پیش بینی امکانات مربوطه نسبت به تامین ۱۲۰۰تن شن ، ۹۵۰تن نمک و ۱۰۰ تن نمک کریستال اقدامات لازم صورت گرفت و تعداد۲ سایت برف تکانی نیز در منطقه مرتبط با موضوعات فضای سبز، مسئولیت برف تکانی از درختان را در زمان بارش نزولات آسمانی بر عهده خواهند داشت.

انتهای پیام/