جشن زمینی‌شدن فرشته‌ها در منطقه ۱۱ اجرا شد
جشن زمینی‌شدن فرشته‌ها در منطقه ۱۱ اجرا شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه گفت: هم‌زمان با  آغاز هفته ملی افراد دارای معلولیت جشن تولد افراد دارای معلولیت متولد ماه آذر با عنوان «جشن زمینی‌شدن فرشته‌ها» در منطقه ۱۱ اجرا شد. موسوی افزود: ۱۲ آذرماه، روز جهانی معلولان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه گفت: هم‌زمان با  آغاز هفته ملی افراد دارای معلولیت جشن تولد افراد دارای معلولیت متولد ماه آذر با عنوان «جشن زمینی‌شدن فرشته‌ها» در منطقه ۱۱ اجرا شد.

موسوی افزود: ۱۲ آذرماه، روز جهانی معلولان نام‌گذاری شده تا به این مناسبت اذهان عمومی بیشتر به مسائل مربوط به معلولیت‌های مختلف بیندیشند و آحاد مردم به‌ویژه مسؤولان برای افزایش آگاهی‌های لازم در این زمینه بکوشند.

وی از اجرای برنامه‌های مختلف این منطقه در این هفته خبر داد و عنوان کرد: شهر دسترس‌پذیر برای همه از جنبه‌های مختلف عمرانی، ترافیکی، اجتماعی و فرهنگی باید محقق شود و به همین دلیل منطقه ۱۱ برنامه‌های مختلفی در حوزه‌های مختلف به اجرا درآورد.

بر اساس این گزارش، این جشن با حضور حمید صاحب، مدیرکل اداره سلامت، حمیدرضا عموزاده، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۱ و با شرکت تعدادی از افراد دارای معلولیت متولد این ماه به همراه مادر فداکاری که با عشق و ایثار از ۴ فرزند ناشنوای خود نگهداری کرده، در شهرداری منطقه ۱۱ برگزار شد.

عموزاده در این مراسم، حضور همه‌جانبه معلولان منطقه ۱۱ در امور مختلف را ستودنی و مایه مباهات و افتخار دانست و افزود: روز جهانی معلولان، تجلی ارج‌نهادن به توانمندی و تجلیل از دستاوردها و مشارکت افراد دارای معلولیت است که با وجود محدودیت‌های جسمی با تکیه بر قدرت لایزال الهی و خودباوری در عرصه‌های مختلف افتخارآفرینی می‌کنند تا در توسعه کشور مانند سایر شهروندان سهیم باشند.

حمید صاحب، مدیر کل سلامت شهرداری تهران با حضور در این مراسم اظهار داشت: شهرداری تهران در کنار دیگر دستگاه‌های متولی و اثرگذار در حوزه افراد دارای معلولیت بر اساس مسؤولیت اجتماعی خود وظیفه بزرگی را برای ارائه خدمت به این دسته از شهروندان به عهده دارد و در این حوزه هرساله به جز برنامه‌هایی که در طول سال اجرا می‌کند، به شکل خاص برنامه‌های متنوعی را برای افراد دارای معلولیت در این روز و هفته در دستور کار خود قرار می‌دهد.

اجرای دکلمه توسط رئیس اداره سلامت منطقه ۱۱، تقدیر از دبیران کانون و متولدین آذرماه دارای معلولیت، تجلیل از معلولان نخبه، نمایش کلیپ اقدامات انجام شده اداره سلامت منطقه ۱۱ در حوزه افراد دارای معلولیت، بیان دیدگاه‌ها و مشکلات توسط مدعوین و دبیران و در پایان  پذیرایی با کیک تولد و اهدای هدایا به این عزیزان از برنامه‌های متنوع این جشن بود.

انتهای پیام/