موانع ساخت مسکن شهری در کمیسیون مسکن و عمران هیئت دولت بررسی شد
موانع ساخت مسکن شهری در کمیسیون مسکن و عمران هیئت دولت بررسی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، جلسه کمیته تخصصی کمیسیون مسکن و عمران هیئت دولت در خصوص بررسی رفع موانع ساخت مسکن شهری، با حضور محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز و رئیس کمیسیون شهرسازی ایران و معاونان شهرسازی سایر کلانشهرهای کشور در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد. به گزارش شهریار، در این […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

جلسه کمیته تخصصی کمیسیون مسکن و عمران هیئت دولت در خصوص بررسی رفع موانع ساخت مسکن شهری، با حضور محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز و رئیس کمیسیون شهرسازی ایران و معاونان شهرسازی سایر کلانشهرهای کشور در محل نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.

به گزارش شهریار، در این جلسه معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز با اشاره به سکونت بخش قابل توجه از جمعیت ایران در کلانشهرها بر ضرورت توجه بیشتر مسئولین به این موضوع تاکید و خواستار افزایش اختیارات شهرداری ها با ایجاد ارتباط سیستمی برای کاهش استعلامات متعدد و همچنین ایجاد نظام یکپارچه ساخت و ساز شهری شد.

همچنین در این نشست پیشنهادات شهرداری تبریز و سایر کلانشهرها در خصوص حذف برخی از استعلامات و همچنین تفویض اختیارات به استان ها و شهرداری ها برای تسریع و افزایش تولید مسکن مورد بررسی و تشریح قرار گرفت.