منطقه ۷ اصفهان میزبان رویدادهای فرهنگی جشنواره کودک
منطقه ۷ اصفهان میزبان رویدادهای فرهنگی جشنواره کودک

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای رویدادهای فرهنگی در منطقه هفت اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای پوشش سلایق گوناگون کودکان و نوجوانان در این منطقه در حال اجرا است و امیدواریم طی سال نیز شاهد تداوم این باشیم. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به استقبال شهروندان از اجرای رویدادهای فرهنگی در منطقه هفت اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های مختلفی برای پوشش سلایق گوناگون کودکان و نوجوانان در این منطقه در حال اجرا است و امیدواریم طی سال نیز شاهد تداوم این باشیم.

وی افزود: سینما سیار جشنواره از روز یکشنبه، شانزدهم مهرماه به مدت پنج شب در بوستان شاهنامه از ساعت ۱۸:۳۰ برای اکران فیلم‌های جشنواره و اجرای برنامه‌های جنبی میزبان خانواده‌های منطقه هفت اصفهان است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان تصریح کرد: برنامه سکانس شادی از شانزدهم تا بیستم مهرماه هر روز صبح‌ها و عصرها در باغ فدک میزبان دانش‌آموزان با برنامه‌های تفریحی و آموزشی شامل شهربازی، بازی‌های فکری، بازی‌های هیجانی، بازی‌های بومی و محلی، برنامه‌های میدانی کودکانه و حضور تن‌پوش‌های عروسکی است.

وی با اشاره به درخواست‌های شهروندان در پویا کردن مجموعه باغ فدک گفت: در این ایام جشن بزرگ شادمانه نیز در مجموعه شاهنامه واقع در خیابان گلستان برگزار خواهد شد.

سلطان‌آقایی با اشاره به سطح تعامل خوب شهرداری و مراکز درمانی مستقر در منطقه هفت اصفهان افزود: روز یکشنبه هفته جاری هم‌زمان با آغاز جشنواره برنامه‌ای شاد ویژه نونهالان و کودکان بستری در بخش اطفال بیمارستان غرضی نیز برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: با محوریت قرار دادن کودکان و نوجوانان به عنوان گروه هدف، اجرای ویژه‌برنامه در مدرسه اوتیسم و کانون اصلاح و تربیت در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان گفت: حرکت نمادین قطار شادی در سطح محلات، ساخت قطعه موسیقی به نام سمت قله توسط اداره فرهنگی و اجرای آن در همه برنامه‌های این ایام از دیگر اقدامات شاخص این منطقه خواهد بود.