منطقه ۷ اصفهان به استقبال ماه مهر می‌رود
منطقه ۷ اصفهان به استقبال ماه مهر می‌رود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اقدامات مختلفی در حوزه ترافیکی و آماده سازی معابر منطقه که مدرسه در آنها قرار دارد در حال انجام است، اظهار کرد: خط‌کشی عابر پیاده و طولی اطراف مدارس، ایمن سازی و نوسازی تجهیزات ترافیکی اطراف مدارس و نصب […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مهدی سلطان‌آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه اقدامات مختلفی در حوزه ترافیکی و آماده سازی معابر منطقه که مدرسه در آنها قرار دارد در حال انجام است، اظهار کرد: خط‌کشی عابر پیاده و طولی اطراف مدارس، ایمن سازی و نوسازی تجهیزات ترافیکی اطراف مدارس و نصب گیره‌های توقف دوچرخه در مدارس و اماکن عمومی و ایستگاه‌های مترو از اقدامات شاخص منطقه در این حوزه است.

وی افزود: نظافت، رنگ‌آمیزی و روشنایی ایستگاه‌های اتوبوس، بی‌آرتی و تاکسی نیز که از پروژه‌های ترافیکی این منطقه بوده، در حال تکمیل است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با اشاره به اجرای عملیات بزرگ لکه‌گیری و آسفالت معابر در سطح منطقه گفت: تعمیرات عمرانی پیاده‌روهای اطراف مدارس و لکه‌گیری آسفالت معابر فرعی در جوار مدارس نیز با قوت در حال تکمیل است.

وی تصریح کرد: رنگ‌آمیزی جداول محل‌های عبور دانش آموزان و تقاطع‌های اصلی و شست‌وشو و نظافت سردر مدارس و داخل حیاط آن‌ها نیز در بعضی مراکز آموزشی انجام شده است.

سلطان‌آقایی با اشاره به سابقه تشکیل ستاد مهر در شهرداری اصفهان گفت: امسال نیز با هماهنگی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری، تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و آموزشی در مدارس منطقه در دستور کار قرار دارد.