ملک معارض در مسیر پروژه تعریض بلوار «شهید مطهری» تخریب شد
ملک معارض در مسیر پروژه تعریض بلوار «شهید مطهری» تخریب شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس بررسی طرح‌های عمرانی شهرداری، تعریض خیابان شهید مطهری به عنوان یک پروژه اولویت دار در فهرست برنامه‌های شهرداری قرار گرفت. رضوانی عنوان کرد: در این راستا پس از گذشت پنج سال ملک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

غلامرضا رضوانی در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: بر اساس بررسی طرح‌های عمرانی شهرداری، تعریض خیابان شهید مطهری به عنوان یک پروژه اولویت دار در فهرست برنامه‌های شهرداری قرار گرفت.

رضوانی عنوان کرد: در این راستا پس از گذشت پنج سال ملک معارض در مسیر پروژه تعریض بلوار شهید مطهری به مساحت ۱۴۵ متر مربع تملک و تخریب شد.

رضوانی در ادامه اظهار کرد: به منظور تسریع در پیشرفت پروژه تعریض بلوار شهید مطهری تعدادی دیگر از املاک واقع در طرح، به کانون کارشناسان رسمی دادگستری، جهت ارزیابی قیمت ارجاع شده است.

وی عنوان کرد: پروژه تعریض بلوار شهید مطهری یکی از پروژه‌های مهم مدیریت شهری در راستای تسهیل تردد شهروندان و کاهش ترافیک این معبر محسوب می‌شودکه به دلیل وجود معارض املاک تجاری اجرای این طرح به تعویق افتاده است.

وی بیان داشت: با عنایت به اینکه بلوار شهید مطهری کرج از اولویت‌های مصوب تملکی در سال جاری است، ‌امیدواریم شاهد افزایش تملکات در جهت پیشبرد پروژه مذکور باشیم.

منتشر شده در تاریخ ۴ آذر ماه ۱۴۰۲