برگزاری محفل انس با قرآن و جشن مبعث توسط شهرداری منطقه ۵
برگزاری محفل انس با قرآن و جشن مبعث توسط شهرداری منطقه ۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محفل انس با قرآن و جشن مبعث رسول اکرم(ص) توسط شهرداری منطقه ۵ در مسجد المهدی(عج) مرزداران برگزار شد. به گزارش شهریار، محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: واقعه مبعث، روند تاریخ را تغییر داده و دهه فجر با الهام […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محفل انس با قرآن و جشن مبعث رسول اکرم(ص) توسط شهرداری منطقه ۵ در مسجد المهدی(عج) مرزداران برگزار شد.

به گزارش شهریار، محمد حسین فرهنگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در این مراسم اظهار کرد: واقعه مبعث، روند تاریخ را تغییر داده و دهه فجر با الهام از مبعث، مسیر تاریخ ایران را دگرگون کرد.

وی اسلام را دینی برای تمام تاریخ خواند و با اشاره به آیات مربوط به نظم جهان هستی گفت: بسیاری از آیات قرآن با پیشرفت های امروز دانش بشری قابل درک شده است.

در ادامه این مراسم، اساتید بنام و قاریان برجسته کشوری آقایان حمیدرضا احمدی وفا، سید مصطفی حسینی و مهدی محمدزاده با قرائت آیاتی از قرآن مجید محفل انس با قرآن را زینت بخشیدند.

اجرای قطعاتی به زبان‌های ترکی، فارسی و عربی توسط گروه‌های جمع خوانی معارج و رضوان از دیگر بخش‌های این محفل بود.

 علاوه بر محمدحسین فرهنگی، روح الله متفکر آزاد دیگر نماینده تبریز، فرماندار تبریز، مدیرکل تبلیغات اسلامی، حکیمه غفوری، غلامرضا احمدی، احد صادقی و روح الله دهقان نژاد از اعضای شورای شهر تبریز نیز در این محفل قرآنی حضور داشتند.