معابر و تقاطع‌های منطقه۲ ساماندهی ترافیکی شد
معابر و تقاطع‌های منطقه۲ ساماندهی ترافیکی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،محمد حسین کریمی اظهار داشت: طراحی و اصلاح هندسی معابر با بررسی کارشناسان و درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و پس از تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در منطقه اجرا می شود. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲،محمد حسین کریمی اظهار داشت: طراحی و اصلاح هندسی معابر با بررسی کارشناسان و درخواست پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ و پس از تصویب سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در منطقه اجرا می شود.

وی احداث رفیوژ میانی، پیاده رو، اصلاح هندسی، اجرای پهلوگاه، تعریض گذر و… را از طرح های اجرا شده دانست و افزود: شبکه بزرگراهی و معبر جمع و پخش‌کننده و دسترسی‌های محلی در برخی نقاط از اتصال مناسب برخوردار نیستند و همین امر گره ترافیکی را موجب می‌شود که با بررسی و مطالعات صورت گرفته عملیات اجرای اصلاح  هندسی در نقاط پر ترافیک  اجرا شد.

صالحی گفت: این اقدامات در معابر پر تردد از جمله خیابان سیمای ایران،خیابان کاردان محله شهرآرا،خیابان قمصری محله پرواز،بلوار شهدای برق،خیابان بیدار محله بهرود، خیابان گلپاد محله فرحزاد و… اجرا شده است.

انتهای پیام/