مشکین‌دشت صاحب بیمارستان جنرال می‌شود
مشکین‌دشت صاحب بیمارستان جنرال می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، داود اسدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های درمانی بخش مشکین‌دشت یکی از مطالبات مردمی به شمار می‌آید، اظهار کرد: در این خصوص پیگیری‌های لازم در سفر ریاست جمهوری به استان البرز و حضور نماینده وی در بخش مشکین دشت انجام شد. وی افزود: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

داود اسدپناه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اینکه تقویت زیرساخت‌های درمانی بخش مشکین‌دشت یکی از مطالبات مردمی به شمار می‌آید، اظهار کرد: در این خصوص پیگیری‌های لازم در سفر ریاست جمهوری به استان البرز و حضور نماینده وی در بخش مشکین دشت انجام شد.

وی افزود: طبق رایزنی‌های صورت گرفته و نگاه ویژه هیئت دولت بیمارستان جنرال و فوق تخصصی در مشکین‌دشت احداث خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشکین دشت با بیان اینکه این مرکز، مرکز درمانی تأمین اجتماعی و رایگان خواهد بود، اضافه کرد: بیمارستان جنرال مشکین‌دشت به عنوان نخستین سرانه درمانی این بخش محقق می‌شود.

وی ادامه داد: شهرداری مشکین دشت یک قطعه زمین سه هکتاری برای احداث این مرکز درمانی در نظر گرفته است؛ تخصیص این سرانه درمانی از محل ۱۵ هکتاری است که به تازگی به بخش مشکین دشت واگذار شده است.

اسدپناه تصریح کرد: طبق صورت جلسه مصوب شده در سفر نماینده هیئت دولت به شهرستان فردیس، مجموعه لوکوموتیوسازی مپنا، تأمین تجهیزات این بیمارستان را عهده‌دار شده است.

وی در پایان با بیان اینکه این طرح در دو فاز اجرا خواهد شد، اضافه کرد: مرحله ابتدایی ۳۰۰ تخت بیمارستانی تأمین خواهد شد و در مرحله بعدی این سرانه به ۵۰۰ تخت ارتقا خواهد یافت.