مسابقه «کودکان انقلاب» در مدارس منطقه ۱۰ اصفهان برگزار می‌شود
مسابقه «کودکان انقلاب» در مدارس منطقه ۱۰ اصفهان برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد صیرفی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری مسابقه هنرواره نقاشی کودکان در مدارس منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این ویژه برنامه در مدارس شهید اسماعیلی و حاج حسین مکتبی برگزار می‌شود. وی با اشاره به اینکه هنر یکی از مهم‌ترین زبان‌های دنیا برای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد صیرفی نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برگزاری مسابقه هنرواره نقاشی کودکان در مدارس منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان اظهار کرد: این ویژه برنامه در مدارس شهید اسماعیلی و حاج حسین مکتبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هنر یکی از مهم‌ترین زبان‌های دنیا برای ارائه موضوعات مختلف است، تصریح کرد: کودکان با به تصویر کشیدن حماسه‌های انقلاب می‌توانند با مفاهیم روزهای حماسه و ایثار مبارزان انقلابی آشنا شوند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تصریح کرد: دانش آموزان بر روی کاغذی به طول ۵۰ متر نقاشی می‌کنند و به رقابت می‌پردازند سپس داوران با بررسی نقاشی‌ها به بهترین ایده‌ها برای خلاقیت و شیوه رنگ آمیزی جوایزی اهدا می‌کنند.

صیرفی نژاد با اشاره به برنامه‌های جنبی این مسابقه گفت: برگزاری جشن انقلاب با اجرای گروه هنری در مدارس یکی دیگر از اقدامات منطقه است.

وی گفت: در پایان برنامه نقاشی طولی در معرض دید مخاطبان قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌های متنوعی با حضور شهروندان در این منطقه برگزار می‌شود.