مرکز غیر مجاز انبار نان خشک و ضایعات جمع آوری شد
مرکز غیر مجاز انبار نان خشک و ضایعات جمع آوری شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان و کسبه محله حیدرآباد مبنی بر آلودگی ناشی از فعالیت انبار غیر مجاز ضایعات و نان خشک و آسیب‌ها و معضلات متعدد این نوع فعالیت برای اهالی محدوده، اقدامات لازم و مکاتبات با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

محمد رضا آژیر در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ اظهار کرد: در پی شکایت شهروندان و کسبه محله حیدرآباد مبنی بر آلودگی ناشی از فعالیت انبار غیر مجاز ضایعات و نان خشک و آسیب‌ها و معضلات متعدد این نوع فعالیت برای اهالی محدوده، اقدامات لازم و مکاتبات با مراجع قضایی به منظور پلمپ و جمع آوری این واحد انجام شد.

آژیر افزود: پس از پلمپ و جمع آوری به‌منظور بهبود وضعیت سیما و منظر شهری و حذف آلودگی‌های بصری دیوار این انبار ضایعاتی رنگ آمیزی شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: حضور زباله‌گردها و مراکز غیرمجاز جمع‌آوری زباله، می‌تواند مخاطرات و تهدیدات جدی را برای بهداشت و سلامت اهالی به همراه داشته باشد.

وی در خصوص جمع‌آوری مواد بازیافتی و ضایعات توسط افراد متجاهر، گفت: بسیاری از جمع‌آوری کننده‌ها اتباع غیرقانونی هستند که برخلاف مقررات و قانون نسبت به جمع‌آوری و انبار مواد بازیافتی و ضایعاتی می‌کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه شهروندان زباله‌های خود را راس ساعت از ساعت ۲۱ الی ۲۳ در مقابل درب منزل قرار دهند، بیان داشت: در راستای حفظ بهداشت و نظافت شهر در رعایت زمان بندی دقت فرمایید و از قرار دادن زباله طی روز در کنار خیابان‌ها و سطل‌های مکانیزه خودداری کنند.

وی در پایان افزود: زباله می‌تواند ارتباط مستقیم با گسترش بیماری در جامعه داشته باشد لذا اگر هر فردی به نوبه خود زباله‌ها را تفکیک کند علاوه بر کمک به بازیافت موجب جلوگیری از گسترش و شیوع بیماری و حضور متخلفان خواهد شد.

منتشر شده در تاریخ ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۲