مراسم ” پدران آسمانی” در منطقه ۱۲ برگزار شد
مراسم ” پدران آسمانی” در منطقه ۱۲ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار این منطقه ضمن تبریک ولادت امیرالمؤمنین علی(ع)گفت: جایگاه پدران شهدا بسیار رفیع است و ما در مدیریت شهری سعی می کنیم با حضور در منزل شهدا وتکریم این عزیزان ، برکت کارمان را در جغرافیای مدیریت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌عمومی شهرداری منطقه۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی شهردار این منطقه ضمن تبریک ولادت امیرالمؤمنین علی(ع)گفت: جایگاه پدران شهدا بسیار رفیع است و ما در مدیریت شهری سعی می کنیم با حضور در منزل شهدا وتکریم این عزیزان ، برکت کارمان را در جغرافیای مدیریت شهری افزایش دهیم .

وی در ادامه افزود: شهدا با رشادت و جان فشانی خود ،زمینه پیشرفت واقتدار کشور را در همه عرصه‌ها فراهم کردند و اینک در آستانه انتخابات بار دیگر ملت شریف ایران با هم افزایی و اتحاد در پای صندوق های رای، قدرت خود را به جهانیان اثبات خواهند کرد.

وحیدرضا انارکی محمدی  با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس،امنیت،مدافع حرم و سلامت از فضاسازی منطقه به تصاویر این شهدای گرانقدر در آستانه کنگره ۲۴ هزار شهید پایتخت خبر داد.

شهردار منطقه ۱۲ همچنین با اشاره به اینکه زیست در برخی محلات مانند محله هرندی به‌ علت آسیب های اجتماعی در شأن مردم انقلابی منطقه نیست، از رونق و احیای آن ها خبر داد و گفت : با توجه به قهرمانی جوانان محله هرندی در رشته فوتسال مسابقات قهرمان شهر ۲ در شهر تهران ، احداث و تجهیز ورزشگاه در این محله در دستور کار مدیریت شهری منطقه ۱۲ قرار گرفته است.

در ادامه این مراسم سرهنگ اسلام دوست، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام خمینی(ع) ضمن خوشامدگویی گویی به پدران شهید اظهار داشت: قطعا نان حلال شما پدران گرامی موجب پرورش چنین جوانان غیور و پاکی شده است که جان خود را برای دفاع از میهن و هم وطنان خود فدا کردند.

پیرهادی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز با تبریک اعیاد گفت: این پدران و مادران دریادل، در پاسداری از آرمان‌های اسلام و انقلاب با همتی والا، فرزندان سلحشور خود را که امروز ضامن آزادگی و اقتدار ملت بزرگ ایران هستند، تقدیم عزت و سرفرازی کشور کرد و تصویری ماندگار از شکوه ایثار و مقاومت را به یادگار گذاشت. 

در پایان این مراسم شهردار منطقه ۱۲ با اهدای گل وهدیه از مقام شامخ پدران شهید تجلیل کرد.

انتهای پیام/