مراسم روز جهانی کودک با عنوان “دنیا با لبخند کودکان زیباست” برگزار شد
مراسم روز جهانی کودک با عنوان “دنیا با لبخند کودکان زیباست” برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ از برگزاری مراسم روز جهانی کودک در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد. به گزارش شهریار، رامین راستی اعلام کرد، در راستای اجرای برنامه های ۵۲ هفته فرهنگی و برنامه های تعیین شده سالانه، این واحد اقدام به برگزاری مراسم بزرگ روز جهانی کودک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ از برگزاری مراسم روز جهانی کودک در فرهنگسرای شهید بهشتی خبر داد.

به گزارش شهریار، رامین راستی اعلام کرد، در راستای اجرای برنامه های ۵۲ هفته فرهنگی و برنامه های تعیین شده سالانه، این واحد اقدام به برگزاری مراسم بزرگ روز جهانی کودک کرد.

وی گفت: در این مراسم، که با حضور صدها کودک محلات کم برخوردار در فرهنگسرای شهید بهشتی برگزار شد، بخش های شاد و مفرحی همچون سرودهای کودکانه، شعر، موسیقی، نمایش کودک، عروسک گردانی و … اجرا شد که با استقبال پرشور تمامی کودکان انجام یافت.

راستی افزود: این برنامه ها می تواند نقش بسیار مهمی در ایجاد بسترهای مناسب برای حضور شهروندان در مراکز فرهنگی و تاثیرات مورد نظر این شهرداری مبنی بر تقویت بنیه های فرهنگی و هنری و آموزش های شهروندی داشته باشد.

برگزاری جشنواره بازی های کودکانه تحت عنوان ” کودک شاد، دنیای شاد” همزمان با روز جهانی کودک

مدیر امور فرهنگی، اجتماعی منطقه ۱ از برگزاری جشنواره کودکانه همزمان با روز جهانی کودک خبر داد.

به گزارش شهریار، رامین راستی اعلام کرد: این واحد در قالب برنامه های ۵۲ هفته فرهنگی و همزمان با هفته کودک برنامه های فرهنگی، هنری ویژه ای در مراکز فرهنگی منطقه با حضور کودکان سطح منطقه برگزار کرد که مورد استقبال ویژه آنان قرار گرفت.

وی گفت: در این برنامه ها بخشهای مختلفی شامل تئاتر کودک، سرود، بازیهای نمایشی و فکری، قصه گوئی، نقاشی، ورزش، آرزوهای من برای شهر و… برگزار شد که کودکان در شادترین لحظات تجارب بسیار زیبائی را به ثبت رسانده و خانواده های آنان درخواست تداوم این برنامه ها را در طول سال داشتند.

این برنامه ها طی هفته کودک و در فرهنگسرای شهید بهشتی، خانه فرهنگ شهید رجائی و پارک بانوان شمس تبریزی برگزار شد.