مجسمه دومین شهید محراب در تبریز رونمایی شد
مجسمه دومین شهید محراب در تبریز رونمایی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، همزمان با بیستم شهریور ماه و سالروز شهادت و عروج ملکوتی آیت الله سید اسدالله مدنی از مجسمه دومین شهید محراب رونمایی شد. به گزارش شهریار، سیامک آسیایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز صبح امروز در آیین رونمایی از تندیس آیت الله شهید مدنی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

همزمان با بیستم شهریور ماه و سالروز شهادت و عروج ملکوتی آیت الله سید اسدالله مدنی از مجسمه دومین شهید محراب رونمایی شد.

به گزارش شهریار، سیامک آسیایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری تبریز صبح امروز در آیین رونمایی از تندیس آیت الله شهید مدنی با اشاره به فضائل اخلاقی آن بزرگوار، خاطرنشان کرد: شهید بزرگوار آیت الله سید اسدالله مدنی دوران مبارزاتی درخشانی چه در قبل از انقلاب و چه بعد از آن داشت و دوران کوتاه امامت جمعه تبریز توسط ایشان به خاطر شخصیت محبوب وی و رسیدگی به مشکلات مردمی بسیار تاثیرگذار و موفقیت آمیز بود.

وی با یادآوری رشادت‌ها و فداکاری‌های شهید مدنی در طول دفاع مقدس نیز، تصریح کرد: شهید والامقام آیت الله مدنی ضمن اینکه خودش با لباس سپاهی در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت می‌کرد مردم را نیز همیشه تشویق به دفاع از ناموس و مملکت و حضور در جبهه‌های نبرد می‌کرد.

آسیایی همچنین با اشاره به ضرورت ارج نهادن به مقام شامخ شهید مدنی به عنوان دومین شهید محراب، افزود: در راستای گرامیداشت یاد و خاطره شهید محراب آیت الله مدنی و تجلیل از شخصیت و مقام آن بزرگوار، مجسمه بزرگ وی از سوی سازمان سیما، منظر و فضای سبز در محل شهادتش یعنی میدان نماز تبریز رونمایی و نصب شد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز ارتفاع مجسمه شهید محراب آیت الله مدنی را ۴ متر بیان کرد که به سفارش این سازمان و توسط هنرمند صاحب سبک کشور یونس رزمی ساخته شده , همزمان با شهادت آن شهید والامقام در محل سالروز عروج ملکوتی وی نصب شد.