جشنواره مهربانی با پرندگان در منطقه۲ برگزار شد
جشنواره مهربانی با پرندگان در منطقه۲ برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبرگفت:  به منظور ترغیب شهروندان به دوستی   با محیط زیست و  مشارکت در حفاظت از آن، با هماهنگی مرکز تام جشنواره ای تحت عنوان  مهربانی با پرندگان برگزار شد.وی با ببان  اینکه  با  تغییر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، مهدی صالحی با اعلام این خبرگفت:  به منظور ترغیب شهروندان به دوستی   با محیط زیست و  مشارکت در حفاظت از آن، با هماهنگی مرکز تام جشنواره ای تحت عنوان  مهربانی با پرندگان برگزار شد.
وی با ببان  اینکه  با  تغییر اقلیم و زیست شهر تهران،جمعیت  پرنده ها رو به کاهش است ،افزود:  بوستان ها یکی از مکان های مناسب برای حضور پرندگان است  و در راستای  حفظ پرندگان شهری و ایجاد مأمنی برای انها، این جشنواره با حضور شهروندان و دوستداران محیط زیست برگزار شد.
وی افزود: دراین برنامه ، بوستان شقایق مهر میزبان شهروندانی  بود که  گردهم آمده بودند تا در فضایی شاد  و درکنار هم ،با استفاده از مواد دور ریختنی برای پرندگان شهری که وجودشان عادی پنداشته میشود آشیانه ای بسازند.
صالحی  گفت: همزمان با این جشنواره، کارگاه های آموزشی گیاهان دارویی و دمنوش ها برای افراد بزرگسال و کارگاه نقاشی ویژه کودکان برگزار شد.

انتهای پیام