درخواست از استاندار اصفهان برای تسریع در تشکیل شورای استانی میراث فرهنگی
درخواست از استاندار اصفهان برای تسریع در تشکیل شورای استانی میراث فرهنگی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در صدوچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، در تذکری اظهار کرد: در کمیسیون گردشگری کلان‌شهرها حضور پیدا کردم و متوجه شدم که یکی از کلیدهای اصلی توسعه گردشگری در بعضی استان‌ها، سفر است. وی با بیان اینکه حمل‌ونقل از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی نباتی‌نژاد امروز _یکشنبه شانزدهم مهرماه_ در صدوچهارمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان، در تذکری اظهار کرد: در کمیسیون گردشگری کلان‌شهرها حضور پیدا کردم و متوجه شدم که یکی از کلیدهای اصلی توسعه گردشگری در بعضی استان‌ها، سفر است.

وی با بیان اینکه حمل‌ونقل از جمله ابزارهای تحقق سفر است، افزود: مسئولان کشوری باید نسبت به رفع مشکلات این حوزه تمرکز کنند.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به تشکیل شورای عالی متناظر استانی شورای عالی میراث فرهنگی گفت: در این خصوص تفویض اختیار در حوزه میراث فرهنگی صورت گرفته است، اما دریغ که اقدام درخواست شده صورت نگرفته است، بنابراین از استاندار درخواست توجه به این موضوع را داریم.

وی تصریح کرد: محور توسعه اصفهان، حوزه گردشگری است، بنابراین باید ساعاتی از وقت استاندار در طول یک ماه، به‌صورت ویژه به این حوزه اختصاص پیدا کند.