مشارکت نسل جدید جامعه در انتخابات نویدبخش آینده پرشکوه ایران اسلامی است
مشارکت نسل جدید جامعه در انتخابات نویدبخش آینده پرشکوه ایران اسلامی است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، احمد قیومی فرماندار تهران در همایش رای اولی ها که با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ، جمعی از مسئولان شهری و با حضور پرشور دانش آموزان منطقه برگزار شد، گفت: رسیدن به سن حضور رای اولی‌ها […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۶، احمد قیومی فرماندار تهران در همایش رای اولی ها که با حضور محمد امین سالاری پور شهردار منطقه ، جمعی از مسئولان شهری و با حضور پرشور دانش آموزان منطقه برگزار شد، گفت: رسیدن به سن حضور رای اولی‌ها در انتخابات را به شما نسل آینده این سرزمین تبریک می گویم، در حقیقت جشن بلوغ سیاسی برای مشارکت و نقش آفرینی در این رویداد مهم سیاسی است و حضور پرشور رای اولی‌ها می‌تواند موتور شور و نشاط انتخابات را در جامعه به حرکت درآورد.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو، حضور و مشارکت این روزهای نوجوانان ایران اسلامی را در صحنه انتخابات و تشویق به مشارکت سیاسی خانواده و دوستان در عرصه انتخابات، مثبت و اثر بخش دانست.

محمد امین سالاری پور شهردار منطقه۱۶ نیز در این خصوص با بیان اینکه حضور رای اولی‌ها در صحنه انتخابات بر شور و نشاط انتخابات در سطح جامعه می‌افزاید، گفت: با مشارکت در انتخابات، تعیین سرنوشت کشور و جامعه رقم می‌خورد.

سالاری پور با بیان اینکه دستاوردهای انقلاب ثمره مشارکت مردم است، افزود: بدون تردید مشارکت بویژه توسط نسل نوجوان و جوان جامعه در حق سرنوشت کشور نویدبخش آینده پرشکوه انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

گفتنی است همایش بزرگ رای اولی ها یمنطقه۱۶ پایتخت با اجرای برنامه های متنوع و ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات نوجوانان دانش آموز این بخش از پایتخت به همت حوزه اجتماعی این منطقه برگزار شد.

انتهای پیام/