لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
لزوم حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان صبح امروز _یکشنبه ششم آذر_ در نطق میان دستور صدویازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: امسال هفته بسیج مقارن با دهه فاطمیه است و این فرصتی است تا تاکید کنیم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرزانه کلاهدوزان صبح امروز _یکشنبه ششم آذر_ در نطق میان دستور صدویازدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: امسال هفته بسیج مقارن با دهه فاطمیه است و این فرصتی است تا تاکید کنیم که بسیجیان همواره موفقیت خود را مدیون توسل به حضرت زهرا (س) هستند.

وی با بیان اینکه بسیجیان همواره سعی بر الگو قراردادن حضرت زهرا (س) در خدمت به مردم همراه با اخلاص عمل هستند، افزود: این هفته بزرگداشت جان‌فشانی‌های بسیج، هوشمندی امام خمینی (ره) در تشکیل این نهاد و عدالت خواهی میلیون‌ها انسان با ایمان تبلور بسیج در عصر حاضر است.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به فرموده امام راحل تشکیل بسیج از برکات خداوند متعال بود، گفت: بسیج مدرسه عشق و مکتب شهدای گمنامی است که پیروانش رشادت طلبی کردند و اکنون نیز بسیجیان در حمایت از ولایت حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضرت زهرا (س) برترین الگوی زنان در طول تاریخ هست و خواهد بود، افزود: ایشان با رویکرد خود چهره نفاق را نشان داد و در دفاع از مظلوم و حق سخن گفت.

کلاهدوزان با گرامیداشت یاد شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: سالروز شهادت این دانشمند شهید، به نام روز نوآوری و فناوری ایران ساخت نامیده شده است، با توجه به تعداد زیاد فارغ‌التحصیلان بیکار توجه به حوزه‌های فناور و نوآور در تمام دستگاه‌ها لازم است و در همین راستا پیشنهاد می‌کنیم شهرداری در راستای کمک به رشد اقتصاد دانش بنیان برای واگذاری زمین به شرکت‌های دانش بنیان مستقر در پارک‌های علم و فناوری دانشگاه‌ها توجه داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: ایجاد مراکز و فضاهای کار اشتراکی در مناطق مناسب برای اختصاص به بانوان تحصیل‌کرده نیز از جمله اقداماتی است که شهرداری می‌تواند در این زمینه انجام دهد.

رئیس کمیسیون خانواده، بانوان و جوانان شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به مشکل آب و زاینده‌رود گفت: زاینده رود بزرگ‌ترین رودخانه مرکزی ایران و عامل آبادانی خطه مرکزی و عزت دهنده به ایران است؛ این روزها آب زاینده‌رود به تاراج رفته و زمین سست شده است.

وی گفت: این رودخانه یک کانال نیست که هر زمان بخواهیم آب را در آن جاری یا قطع کنیم، بلکه یک اکوسیستم است، نبود تغذیه باعث فرونشست زمین شده و بسیاری از زیرساخت‌ها را تهدید می‌کند.

کلاهدوزان اظهار کرد: هر بار که به قصه فرونشست اصفهان می‌اندیشم خاطره‌ای برای من یادآوری می‌شود که نام آن مرگ کاکتوس است؛ زمانی دوستی برای من یک کاکتوس به ارمغان آورد. با تصور اینکه کاکتوس گیاهی مقاوم است از او همچون دیگر گلدان‌ها مراقبت نمی‌کردم، یک سال به همین منوال گذشت و کاکتوس زنده در گلدان زندگی می‌کرد تا اینکه به یک باره در مقابل چشمان متعجبمان خشک شد و در گلدان افتاد. هر زمان به ظلمی که به اصفهان روا داشتند فکر می‌کنم این خاطره در ذهنم مجسم می‌شود.

وی اظهار امیدواری کرد: تمام مسئولان و مردم این خاطره را شنوا باشند و برای اصفهان مظلوم و مقاوم تدبیری عاجل بیندیشند و به آن عمل کنند، قبل از آنکه مرگ آن را شاهد باشیم.