لزوم توجه به بومی‌سازی در شرکت متروی منطقه اصفهان
لزوم توجه به بومی‌سازی در شرکت متروی منطقه اصفهان

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی کریمی امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان اظهار کرد: حمل‌ونقل عمومی و محیط زیست دو کلید واژه مورد اهمیت برای شهرداری است که مترو هر دو را پوشش می‌دهد. وی با اشاره به بررسی سوابق مشکلات، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هادی کریمی امروز _یکشنبه دوازدهم آذر_ در آئین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان اظهار کرد: حمل‌ونقل عمومی و محیط زیست دو کلید واژه مورد اهمیت برای شهرداری است که مترو هر دو را پوشش می‌دهد.

وی با اشاره به بررسی سوابق مشکلات، افزود: امیدوارم بتوانیم تا پایان سال بخشی از این مشکلات که مهم‌ترین آن تأمین قطعات یدکی است را رفع کنیم و پیش‌بینی بودجه سایر موارد برای سال آینده انجام شود.

مدیرعامل شرکت متروی منطقه اصفهان با تاکید بر اهمیت نیروی فنی در این شرکت گفت: تخصصی‌ترین افراد در شرکت مترو مشغول به فعالیت هستند، از این رو حفظ سرمایه‌های انسانی موجود یکی از اهداف ما است، همچنین تلاش می‌کنیم تا افراد متخصصی که طی یکی دو سال گذشته از مجموعه جدا شده‌اند، بازگردند.

کریمی با بیان اینکه استعدادیابی یکی از اولویت‌های ما در مجموعه است، تصریح کرد: از توانایی تمام افراد در قسمت‌های مختلف استفاده می‌شود، همچنین موضوع دیگری که مورد اهمیت قرار دارد، بومی‌سازی در شرکت مترو است.

وی تاکید کرد: از همکارانم در شرکت مترو انتظار دارم که در تمام قسمت‌ها دلسوزانه فعالیت داشته باشند.