لزوم استفاده از ظرفیت طبقات نخبگانی، علمی و دانشگاهی در «شهر زندگی»
لزوم استفاده از ظرفیت طبقات نخبگانی، علمی و دانشگاهی در «شهر زندگی»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در برنامه رادیویی صدای شهر اظهار کرد: فن‌نما به‌عنوان یک نمایشگاه ملی و با لایه بین‌المللی فعالیت خود را آغاز کرد. وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها یک ظرفیت رسانه‌ای است، افزود: هم‌اکنون این فرصت فراهم شده است تا افرادی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد امروز _چهارشنبه دوازدهم مهرماه_ در برنامه رادیویی صدای شهر اظهار کرد: فن‌نما به‌عنوان یک نمایشگاه ملی و با لایه بین‌المللی فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه نمایشگاه‌ها یک ظرفیت رسانه‌ای است، افزود: هم‌اکنون این فرصت فراهم شده است تا افرادی که در حوزه فناوری و دانش‌بنیان، ایده، تجربه یا انگیزه دارند، خود را به سرمایه‌گذاران، مراکز دولتی و حکومتی معرفی کنند.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه بزرگ‌ترین فرصتی که این نمایشگاه ایجاد کرده است، شناسایی، گفت‌وگو و تعامل بین دو دسته افراد است، گفت: امیدوارم دانش و ظرفیتی که در کشور و شهر اصفهان وجود دارد، در ابعاد ملی و بین‌المللی نمود عینی پیدا کند تا خدماتی که در سطح شهر به شهروندان ارائه می‌شود، بعد فناوری و نوآوری بالاتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه بیش از ۴۰ رویداد و ماراتن بازی برای این نمایشگاه تدارک دیده شده است، ادامه داد: امیدوارم بتوانیم از این فرصت‌ها بیشتر و بهتر استفاده کنیم.

معرک‌نژاد با اشاره به شعار «اصفهان من شهر زندگی» تصریح کرد: اصفهان هنگامی شهر زندگی است که طبقات نخبگانی، علمی و دانشگاهی به میدان بیایند و شهر با فکر و دانش آن‌ها روزبه‌روز پیشرفت کند و به سمت آبادانی پیش رود.

وی با بیان اینکه حوزه شهرداری اصفهان با حضور میدانی در این نمایشگاه و با حمایت‌های ویژه‌ای که انجام شده است، آغوش خود را برای افرادی که در این حوزه توانمند و علاقه‌مند به فعالیت هستند، باز کرده است، گفت: امیدوارم هرروز شاهد ظهور و بروز فناوری‌ها و نوآوری‌ها در شهر باشیم؛ تک‌تک ما مسئول هستیم که به شهر توجه کنیم و برای پیشرفت و آبادانی آن تلاش کنیم.