توزیع ۳۹تن آسفالت در سطح منطقه ۹ تبریز
توزیع ۳۹تن آسفالت در سطح منطقه ۹ تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه۹ گفت: هفته قبل، عملیات آسفالت ریزی در کنار دیگر اولویت های حوزه فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته و بر این اساس، ۳۹ تن آسفالت در برخی از معابر این حوزه توزیع شد. به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اشاره به روند رو به رشد تلاش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه۹ گفت: هفته قبل، عملیات آسفالت ریزی در کنار دیگر اولویت های حوزه فنی و عمرانی منطقه قرار گرفته و بر این اساس، ۳۹ تن آسفالت در برخی از معابر این حوزه توزیع شد.

به گزارش شهریار، هادی بدری حامد با اشاره به روند رو به رشد تلاش های عمرانی درحوزه استحفاظی این منطقه، آسفالت ریزی گذرها را گامی مهم در شتاب بخشی به ساخت و سازها و سرمایه گذاری در خاوران و جنوب شرق تبریز دانست.

شهردار منطقه ۹ افزود: در راستای ترمیم، تعمیر و اصلاح معابر سطح حوزه استحفاظی، هفته قبل نیز عملیات لکه گیری آسفالت جزو اولویت فعالیت های حوزه فنی و عمرانی منطقه قرار داشته و برخی از معابر این حوزه لکه گیری شد.

بدری حامد در تشریح فعالیت های صورت گرفته این حوزه خاطرنشان کرد: بر این اساس، بلوار مردانی آذر، محوطه پیرامون مرکز همایش های بین المللی تبریز و نوار حفاری خیابان مقابل آتش نشانی شهرک خاوران، با ۳۹ تن آسفالت، بهسازی شد.