قدردانی وراث املاک خانه تاریخی باقرخان و هیئت امنای بازار سماورسازان از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز
قدردانی وراث املاک خانه تاریخی باقرخان و هیئت امنای بازار سماورسازان از شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، وراث املاک پیرامونی خانه تاریخی باقرخان و هیئت امنای بازار سماورسازان با اهدای لوح سپاس از شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه هشت تبریز قدردانی کردند. به گزارش شهریار، وراث املاک پیرامونی خانه تاریخی باقرخان و هیئت امنای بازار سماورسازان با حضور در پنجمین قرار خدمت از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

وراث املاک پیرامونی خانه تاریخی باقرخان و هیئت امنای بازار سماورسازان با اهدای لوح سپاس از شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار منطقه هشت تبریز قدردانی کردند.

به گزارش شهریار، وراث املاک پیرامونی خانه تاریخی باقرخان و هیئت امنای بازار سماورسازان با حضور در پنجمین قرار خدمت از دور سوم قرارهای خدمت شهرداری تبریز در منطقه ۸، از یعقوب هوشیار شهردار تبریز حجت‌الاسلام والمسلمین رسول برگی، حکیمه غفوری و یاسین بجانی از اعضای شورای اسلامی شهر و و رضا جانفشان نوبری شهردار منطقه هشت قدردانی کردند.  

شهرداری تبریز امسال با هزینه ۹۰ میلیارد تومانی املاک پیرامون خانه تاریخی باقرخان را پس از سال‌ها بلاتکلیفی تملک کرده و به همین جهت وراث این قطعات مسکونی از شهردار تبریز و اعضای شورای شهر تجلیل کردند.  

شهردار تبریز در گفت و گویی از شروع عملیات اجرایی و عمرانی احیای خانه تاریخی باقرخان از ابتدای سال آینده خبرداده است.

همچنین  بازار سماورسازان امسال توسط شهرداری منطقه هشت با سنگفرش ساماندهی و کارکرد اجتماعی گرفته است.