محله گردی و بررسی موضوعات محله هاشم‌آباد و شوش در منطقه ۱۵
محله گردی و بررسی موضوعات محله هاشم‌آباد و شوش در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن بیان توضیحاتی در خصوص طرح های مستمر جمع آوری معتادان متجاهر در سطح منطقه و نیز طرح شناسایی و پلمپ خانه های دودی که با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی طی هفته […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری شهردار این منطقه ضمن بیان توضیحاتی در خصوص طرح های مستمر جمع آوری معتادان متجاهر در سطح منطقه و نیز طرح شناسایی و پلمپ خانه های دودی که با همکاری نهادهای قضایی و انتظامی طی هفته گذشته انجام شد گفت: به طور روزانه و مستمر جمع آوری معتادان متجاهر از سطح منطقه در دستور کار قرار دارد و از ابتدای سال نیز بیش از ۸هزار معتاد متجاهر از سطح محلات جمع آوری و به مراکز غربالگری انتقال داده شده است.

وی با اشاره به اینکه پاتوق های معتادان در هرندی، کوه گچی و کوه سنگی با انجام اقدامات ویژه پاکسازی شده است، افزود: البته رفع این معضل همکاری همه دستگاه ها ذیربط را می طلبد تا شاهد کوچ معتادان از یک نقطه به نقطه دیگر نباشیم.

شهردار منطقه ۱۵ در ادامه به اجرای مانور ویژه در محله شوش طی روزهای گذشته نیز اشاره کرد و گفت: به همین سبب ۸ پلاک قرمز و خطر آفرین در این محله پلمپ و فروشندگان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این مانور دستگیر شدند.

ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست ضمن ابراز رضایت از اقدامات بسیار خوب شهرداری منطقه ۱۵، در بحث انجام آسفالت، جمع آوری معتادین متجاهر، اتباع بیگانه و ارتقای سرانه های حمل و نقل عنوان کرد: اجرای طرح های مزرعه خانواده و آسفالت مدارس نیز در این منطقه قابل تقدیر است.

وی بر پیگیری مطالبات شهروندان محله های هاشم آباد و شوش نظیر جمع آوری معتادان متجاهر، ساماندهی اتباع بیگانه، ساماندهی مراکز فروش ضایعات، تعیین تکلیف گاراژها و نیز بهبود حمل و نقل عمومی تاکید کرد.

جلسه بررسی موضوعات محله هاشم آباد و شوش با حضور ناصر امانی عضو شورای اسلامی شهر تهران، محمد شیری شهردار منطقه، معاونین، شهرداران نواحی و معتمدین محلات شوش و هاشم آباد برگزار و موضوعات این محله ها بررسی شد.

انتهای پیام/