فعالیت ۶۵ نمازخانه در پارک های سطح شهر تبریز/ شهرداری برای ترویج نماز پیشگام است
فعالیت ۶۵ نمازخانه در پارک های سطح شهر تبریز/ شهرداری برای ترویج نماز پیشگام است

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز اعلام کرد: علاوه بر فعالیت۶۰ نمازخانه سازمانی در داخل ادارات شهرداری تعداد ۶۵ نمازخانه هم در پارک های سطح شهر فعالیت دارند. به گزارش شهریار، حجت الاسلام رسول اقدم با اشاره به اقدامات انجام یافته در شهرداری در حوزه نماز گفت: شهرداری تبریز […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز اعلام کرد: علاوه بر فعالیت۶۰ نمازخانه سازمانی در داخل ادارات شهرداری تعداد ۶۵ نمازخانه هم در پارک های سطح شهر فعالیت دارند.

به گزارش شهریار، حجت الاسلام رسول اقدم با اشاره به اقدامات انجام یافته در شهرداری در حوزه نماز گفت: شهرداری تبریز در بین تمام نهادهای دولاتی و عمومی پیشتاز ترویج فرهنگ نماز است اما به دلیل انبوه وظایف و فعالیت های سازمانی، ارائه گزارش عملکرد از سوی مناطق و سازمان های تابعه در این زمینه مغفول مانده است.

وی برگزاری منظم نمازهای جماعت در واحدهای تابعه با حضور ائمه جماعت، برگزاری نشست های سایه سار نماز، برنانه های فرهنگی برای ترویج نماز، پرداخت کمک هزینه برای مساجد و … از جمله مواردی است که شهرداری در این حوزه انجام می دهد.

اقدم همچنین با اشاره به اقدامات مداوم برای نگهداری نمازخانه ها و وضوخانه های سطح شهر گفت: متاسفانه عدم مستندسازی و گزارش دهی باعث می شود خدمات شهرداری در این حوزه مورد غفلت واقع شود.

رئیس ستاد اقامه نماز شهرداری تبریز تاکید کرد: تمام مناطق و سازمان ها باید برای جبران این نقیصه سالانه سه جلسه از اقدامات صورت گرفته در واحدهای تابعه خود برگزار و گزارش های خود را برای ثبت و انتشار در اختیار این ستاد قرار دهند.

در ادامه این جلسه نیز محمدرضا عباسی، معاون مالی و اقتصادی شهرداری منطقه ۵ ضمن تاکید بر لزوم رفع نواقص موجود در سطح منطقه گفت: عدم گزارش دهی از آفات سازمانی است و باید در این زمینه اقدامات جدی صورت گیرد.

وی با بیان اینکه منطقه ۵ بر حسب وظایف ذاتی خود همواره در مناسبت های مختلف در کنار مساجد سطح حوزه بوده است تصریح کرد: ترویج فرهنگ نماز در داخل سازمان منجر به ارتقای سطح سلامت اداری می شود.