فعالیت ۴۴ ایستگاه ورزشی شهروندی در منطقه ۲ پایتخت/ پیشگامان ورزش شهروندی منطقه ۲ تقدیر شدند
فعالیت ۴۴ ایستگاه ورزشی شهروندی در منطقه ۲ پایتخت/ پیشگامان ورزش شهروندی منطقه ۲ تقدیر شدند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای در مراسم تقدیر از پیشگامان ورزشی که با حضور معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران برگزارشد، گفت: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲، اکرم رجای در مراسم تقدیر از پیشگامان ورزشی که با حضور معاونین سازمان ورزش شهرداری تهران برگزارشد، گفت: توسعه ورزش همگانی، یک ضرورت و عامل مهم در ارتقای شاخص‌های اجتماعی همچون نشاط و شادابی فردی و اجتماعی، افزایش امید به زندگی و سلامت افراد در جامعه است.

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۲ با اشاره به رویکرد مدیریت شهری درارتقای نشاط و سلامت شهروندان با تقویت برنامه های ورزشی افزود: با هدف ایجاد محیط های مناسب برای انجام حرکات ورزشی و تشویق و ترویج فرهنگ ورزش همگانی بین شهروندان، ۴۴ ایستگاه ورزش شهروندی در بوستان های منطقه فعال است.

رجای ادامه داد: ایستگاه‌های ورزش شهروندی یکی از محورهای اصلی توسعه ورزش همگانی است و مربیان ایستگاه‌های ورزشی می‌توانند علاقه‌مندان به ورزش در سطح محلات را در مسیر درست و صحیح ورزش همگانی قرار داده تا بتوانند با ایجاد انگیزه و تشویق به ورزش نقش موثر در افزایش سطح سلامت جسمی و روحی آن‌ها داشته باشیم.

مرجان میرزایی قاضی، معاون بانوان سازمان ورزش شهرداری تهران با اشاره به ثبت نام یک میلیون شهروند در مسابقات قهرمان شهر ۲ بیان کرد: مسابقات قهرمان شهر یکی از رویدادهای ورزشی است که از سطح محلات آغاز می شود ، مرحله اول این مسابقات در سال گذشته اجرا و پس از آسیب شناسی صورت گرفته دومین دوره در حال اجرا است.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات جام مساجد خبر داد و گفت: این مسابقات به عنوان دومین رویداد ورزشی ویژه بچه های زیر ۱۹ سال در ۴ رشته ورزشی در مساجد برگزار می شود.

علیرضا بهرمن، معاون سازمان ورزش شهرداری تهران در ادامه این مراسم مربیان را سفیران ورزشی و تندرستی برشمرد و گفت: ورزش شهروندی بسترساز آینده ورزش قهرمانی است که این مهم توسط شما مربیان رقم می خورد.

انتهای پیام/